خبرگزاری کار ایران

انتظار برای تصویب طرح ساماندهی در شورای نگهبان/ کجا نظرسنجی کرده‌اند که می‌گویند مردم با ساماندهی مخالفند؟!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۰۵۹

رامین اناری گفت: میلیون‌ها نفر در انتظار تایید نهایی طرح ساماندهی هستند.

رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تصویب طرح ساماندهی در مجلس گفت: شاهد بودیم که طرح با رای بالا و با اکثریت قاطع در مجلس به تصویب رسید؛ ما ضمن تشکر از نمایندگان مجلس، چشم‌انتظار تایید نهایی طرح در شورای نگهبان هستیم.

او افزود: شورای نگهبان براساس ادله و براهین روشن نظر می‌دهد؛ مخالفان طرح هیچ ادله قانونی ندارند؛ مشخص نیست صد و بیست هزار میلیارد بار مالی ادعایی برای طرح را از کجا آورده‌اند؛ ضمن اینکه رئیس سازمان امور استخدامی بعد از تصویب طرح در مجلس مدعی شده مردم با ساماندهی مخالفند؛ ما از ایشان می‌پرسیم کجا از «مردم» نظرسنجی کرده‌اید که به این نتیجه رسیده‌اید؟ چرا از جانب مردم سخن می‌گویید؟

اناری در ادامه گفت: انتظار داریم نمایندگان مجلس ادله و براهین کافی را در اختیار شورای محترم نگهبان قرار دهند؛ پویش شهید هادی (پویش طرح ساماندهی) در این مسیر همراه مجلس است و می‌تواند در تهیه مستندات کمک کند.

او در پایان گفت: انتظار داریم با تایید در شورای نگهبان، زمینه‌های ابلاغ طرح قبل پایان سال فراهم شود و به این ترتیب، سال بعد دیگر هیچ پیمانکاری در نهادهای عمومی و دولتی نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز