خبرگزاری کار ایران

تفاهم صندوق بازنشستگی کشوری و شستا برای انجام سرمایه‌گذاری مشترک در صنایع

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۰۵۳

در تفاهم‌نامه شستا و صندوق بازنشستگی کشوری به شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه‌های دارای مزیت استراتژیک کشور همچون میادین نفت و گاز و پهنه‌های معدنی به‌منظور مقاوم‌سازی اقتصاد کشور پرداخته شده است.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری عصر دیروز در راستای ایفای نقش موثر در اجرای سیاست‌های کلی کشور در حوزه‌های اقتصادی تفاهم نامه همکاری مشترکی با شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) امضا کرد. 

هدف از امضای این تفاهم نامه با حضور نعمت الله ترکی (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری) و ابراهیم بازیان (مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی- شستا) انجام شد، مشارکت و سرمایه‌گذاری مشترک در صنایع دارو، نفت، گاز و پتروشیمی، سیمان و ساختمان، تولید برق و ساختمان نیروگاه، معدن و صنایع معدنی، همسوسازی سیاست‌های بنگاه داری، تقویت سرمایه‌گذاری با محوریت اشتغال آفرینی، محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت سرمایه‌گذاری در کشور میان این دو سازمان بزرگ اقتصادی اعلام شده است. 

در این تفاهم نامه به شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه‌های دارای مزیت استراتژیک کشور همچون میادین نفت و گاز و پهنه‌های معدنی به منظور مقاوم‌سازی اقتصاد کشور نیز پرداخته شده است. 

همکاری مشترک در تبادل اطلاعات جهت استفاده از ظرفیت‌ها، تولیدات، خدمات و محصولات شرکت‌های تابعه و همکاری در راهبری شرکت‌های دارای منافع و سهامداری مشترک بخش دیگری از محورهای همکاری این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز