خبرگزاری کار ایران

ثبت نام وام بازنشستگان کارگری از امروز

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۸۷

بازنشستگان تا سی بهمن می‌توانند به صورت غیرحضوری برای وام قرض الحسنه ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سازمان تامین اجتماعی به مناسبت دهه فجر، امکان ثبت نام وام برای بازنشستگان خود فراهم کرده است.

براساس اطلاعیه سازمان که امروز (بیستم بهمن) منتشر شده «هر یک از بازنشستگان تأمین اجتماعی می‌توانند شخصاً و بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۲ میلیون تومانی در این سامانه ثبت‌نام کنند.»

این سامانه از ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن لغایت ۳۰ بهمن، از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی در دسترس خواهد بود.

تسهیلات قرض‌الحسنه سازمان تأمین اجتماعی در این مرحله به بازنشستگان واجد شرایط سراسر کشور پرداخت می‌شود و برای هر شهرستان متناسب با تعداد بازنشستگان، سهمیه مشخصی تعیین شده و در هر شهرستان تا زمان تکمیل ظرفیت، امکان ثبت‌نام فراهم خواهد بود.

شرایط دریافت این وام براساس اولویت تعیین شده است؛ سازمان اعلام کرده است «با توجه به محدودیت منابع و وجود متقاضیان فراوان برای دریافت تسهیلات؛ بازنشستگانی که سن آن‌ها حداقل ۵۰ و حداکثر ۷۸ سال است و دارای حداقل دو فرزند تحت تکفل هستند و طی دو سال گذشته نیز از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده نکرده‌اند، در این مرحله امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.»

متقاضیان باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی es. tamin. ir از پیش ثبت‌نام کرده باشند و داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و فراهم بودن امکان قانونی کسر اقساط براساس شرایط حقوق دریافتی از دیگر شرایط دریافت این تسهیلات اعلام شده است.

این سامانه تا پایان روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه برای ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات فعال خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز