خبرگزاری کار ایران

آخرین مصدوم آتش‌سوزی خودرو کارگران بروجن، از کما خارج شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۱۹

آخرین مصدوم بجا مانده از حادثه آتش‌سوزی خودرو حامل کارگران زن سردخانه بهار بروجن که به کشته شدن ۶ کارگر انجامد، روز گذشته از کما خارج شد.

یک منبع کارگری در شهر نقنه شهرستان بروجن با اعلام خبر از کما خارج شده آخرین مصدوم حادثه آتش‌سوزی سردخانه بهار بروجن به خبرنگار ایلنا گفت: خانم‌ها «زهرا فرهادی» و «مریم میرزا خانی» دو کارگر بازمانده از حادثه مرگبار در سرویس حامل کارگران سردخانه بهار بروجن هستند که علارغم مشکلات زیادی که دارند یک نفر مرخص شده و نفر دوم که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان بستری است، دیروز از کما خارج شد.

به گفته وی، با گذشت ۵۰ روز از وقوع این حادثه، بررسی علت کشته شدن شش کارگر جان باخته سرخانه بروجن به اسامی «مقدس میرخانی» و «میترا بخشی زاده»، «خاطره رضایی»، «شهلا فرهادی»، «زهرا چراغی» و «مریم بخشی‌پور» در نهاد قضایی و واحد بازرسی اداره کل کار استان چهار محال بختیاری در حال پیگیری است.

در جریان حادثه خودرو حامل کارگران سردخانه بهار بروجن که صبح روز دوشنبه ۲۱ آذرماه رخ داد، شش کارگر زن جان خود را از دست دادند. یک نفر در محل حادثه جان باخت و مابقی پس از انتقال به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان جان باختند.

از دو مصدوم بدحال باقی مانده، یکی در روزهای گذشته ترخیص شده و مصدوم دوم که همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان بستری است، از کما خارج شده و همچنان روند درمان این دو کارگر ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز