خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان همدان مطرح کرد؛

وضعیت بلاتکلیف«صنایع غذایی کیوان»/ در صورت صدور رای قضایی به دولت بازمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۲۲۱

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان درباره وضعیت بلاتکلیف «صنایع غذایی کیوان» گفت: در صورت صدور رای قضایی مجموعه کیوان از بخش خصوصی منفک وبه دولت بازمی‌گردد.

به گزارش ایلنا، احمد شانیان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مالک کارخانه «کیوان» امانتدار خوبی نبوده‌ است، گفت: اسناد و مدارک بازنگری واگذاری کارخانه کیوان در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران در حال رسیدگی است و اگر رأی صادر شود، کیوان از چرخه بخش خصوصی خارج و به دولت بازمی‌گردد.

او گفت: کیوان یکی از بزرگترین بدهکاران مالی به تامین اجتماعی استان بوده و اموالی از این شرکت شناسایی شده که به عنوان طلب دولت تملک شود.

وی ادامه داد: در نشست‌هایی که در استانداری با سرمایه دار کارخانه کیوان داشتیم، تمام امکانات مورد نیاز در اختیار این شرکت قرار گرفت اما با وجود اینکه استان به تعهدات خود پایبند بود، متاسفانه مالک خلف وعده کرد.

صنایع غدایی کیوان تولیدکننده انواع شکلات و بیسکویت در همدان و یکی از زیرمجموعه‌های «داروگر» است که مالکیت آن در سال ۸۸ با ۳۰۰ تا ۴۰۰به این هلدینگ واگذار شده است. هم اکنون این واحد با ۶۰ تا ۷۰ کارگر با انواع مشکلات وضعیت نامشخص و بلاتکلیف دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز