خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور:

مشکلات اقتصادی و معیشتی بهبود می‌یابد/صدها واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل درحال راه‌اندازی‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۶۸۸

رئیس جمهور تاکید کرد: اشتغال واقعی از میزانی که دولت سیزدهم وعده کرده بود عقب نیست و صدها واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل درکشورراه اندازی شده‌اند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنان صبح امروز (16 آذر) در مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران درباره دستاوردهای دولت سیزدهم اظهار داشت: صدها واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل درکشور راه اندازی شده وبرخی دیگر در حال راه‌اندازی است در عین حال رشد اقتصادی در کشور ۰/۴ درصد بود که اسفند ۱۴۰۰ به ۵ درصد رسیده است.

او با بیان اینکه تورم در آینده روند کاهشی خواهد داشت،گفته است؛ برخی فکر می‌کردند ما نمی‌توانیم حقوق بدهیم و فکر می‌کردند با دامن زدن به مسائل برخی اقشار، اگر چه این اقشار درست می‌گفتند دولت متوقف می‌شود اما هم رتبه‌بندی معلمان را انجام دادیم هم موضوع بازنشستگان را دنبال می‌کنیم همزمان تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری بعد از ۱۵ سال راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه  ایجاد اشتغال واقعی از میزانی که دولت وعده کرده بود  عقب نیست ، ابراز امیدواری کرد که با سرعت گرفتن ساخت مشکل مسکن هم برطرف می‌شود.

آیت الله رئیسی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرده است؛با توجه به ظرفیت‌های عظیم موجود در کشور و حمایت و پشتیبانی مردم، مشکلات قابل حل است و اقتصاد کشور و معیشت مردم نیز بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز