خبرگزاری کار ایران

انتقاد اهالی اردستان از انتقال یک پروژه اشتغال‌زایی به گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۵۷۰

تعدادی از اهالی و جوانان جویای کارشهرستان اردستان از انتقال ساخت پروژه اشتغال‌زایی سرم‌سازی به شهرستان گلپایگان انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از اهالی و جوانان جویای کار شهرستان اردستان در استان اصفهان با انتقاد از انتقال ساخت پروژه سرم‌سازی به شهرستان گلپایگان، خواستار چاره‌اندیشی برای اشتغال جوانان بیکار و تحصیلکرده منطقه خود شدند.

یکی از اهالی شهرستان اردستان در تشریح مشکلات پیش آمده، گفت: هفتم آبان ماه سال جاری کلنگ احداث کارخانه تولید سرم و دارو با حضور تعدادی از مسئولان با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیاردی تومانی از سوی بخش خصوصی در گلپایگان به زمین خورده است؛ این درحالیست که پیگیری ساخت این پروژه عمرانی از سوی مردم اردستان با همراهی فرماندار سابق اردستان انجام شده است.

به گفته وی؛ با پیگیری اهالی و مسئولان شهرستان اردستان قرار بود ساخت این پروژه زمینه اشتغال دست‌کم ۷۵۷ جوان تحصیلکرده جویای کار منطقه به ویژه بانوان را به صورت مستقیم فراهم کند اما باخبر شدیم کلنگ احداث آن در شهرستان گلپایگان به زمین خورده است.

طبق اظهارات وی؛ درحال حاضر جوانان جویای کار زیادی در منطقه اردستان وجود دارند که برای کار به شهرها و استانهای همجوار مهاجرت کرده‌اند.

او با تاکید بر اینکه از مسئولان شهرستان بویژه نماینده مردم اردستان در مجلس انتظار داریم چاره‌ای برای اشتغال جوانان بیکار منطقه بی‌اندیشند، گفت: احداث این کارخانه در اردستان برای اشتغال و توسعه شهرستان ضرورت داشت که متاسفانه امکان ساخت آن فراهم نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز