خبرگزاری کار ایران

در نشست خانه کارگر با رییس اتاق بازرگانی سمنان مطرح شد؛

کاهش معوقات مزدی کارگران سمنان نسبت به گذشته/ نیروی انسانی بزرگترین دارایی واحد تولیدی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۰۹۲

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان گفت: میزان مطالبات مزدی کارگران در اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی استان به حداقل رسیده و شرایط نسبت به گذشته بسیار بهتر است.

به گزارش ایلنا، حبیب‌الله محقق در نشست مشترک اعضای هیات‌رئیسه خانه کارگر استان با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: چالش‌های کارگری به حداقل رسیده است تا آنجا که در استان نیاز مبرم تأمین نیروی کار در شهرک‌های صنعتی مشاهده می‌شود.

دبیرخانه کارگر استان سمنان تصریح کرد: مشکلاتی از قبیل اجرای قانون کار مشهود است و سعی خواهد شد موارد را احصاء و در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ارائه بدهیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان هم در این نشست گفت: بزرگ‌ترین سرمایه یک واحد اقتصادی منابع انسانی آن مجموعه هستند، در حقیقت منابع انسانی پیشران توسعه یک واحد تولیدی می‌باشند

علی‌اصغرجمعه‌ای گفت: هر شغلی زنجیره ارزش دارد با ایجاد مشاغل جدید در بنگاه‌ها می‌توانیم بسیاری از مشاغل را با برنامه‌ریزی گسترش بدهیم.

جمعه‌ای اظهار داشت: در شرایط رکود اقتصادی بسیاری از واحدهای تولیدی با توجه به اینکه نسبت به دوره‌های قبل افت ظرفیت داشتند، اما نیروهای خود را تعدیل نکردند، علاوه بر آن توانستند حقوق و دستمزد نیروهای خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز