خبرگزاری کار ایران

آزمایش مرودشت با حداقل ظرفیت فعالیت می‌کند/ درخواست برای افزایش ظرفیت‌ تولید و نیروی کار

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۰۶۸

منابع کارگری در شهرستان مرودشت می‌گویند که کارخانه آزمایش با حداقل ظرفیت نیروی کار به فعالیت تولیدی خود ادامه می‌دهد.

یک منبع کارگری در شهرستان مرودشت درتماس با خبرنگار ایلنا گفت: فعالیت کارخانه آزمایش که در زمینه تولید «محصولات خانگی» در شهرستان مرودشت استان فارس قرار دارد، از خرداد ماه سال جاری بعد از گذشت حدود ۱۵ سال تعطیلی با حداقل ظرفیت نیروی کار آغاز شده است.

به گفته او؛ ظرفیت نیروی انسانی «آزمایش» به حدود ۵۰۰ کارگر قابل افزایش است ولی در حال حاضر حدود ۴۰ تا ۵۰ کارگر در این واحد مشغول کارند.

وی همچنین تصریح کرد: فاز اول این کارخانه در حالی با تولید انواع آبگرمکن آغاز به کار کرده که طبق برنامه کارگروه رفع موانع تولید استان قرار بود به مرور چند محصول دیگر در این کارخانه تولید شده و تا پایان مهر ماه حدود ۲۵۰ کارگر در این کارخانه فعال شده و تا پایان سال ۱۴۰۱ این تعداد به ۵۰۰ نفر افزایش یابد.

این فعال کارگری گفت: از سه ماه پیش که فعالیت کارخانه از سر گرفته شده تقریبا هر ماه مواد اولیه برای تولید تامین می‌شود و از مجموع خطوط تولید کارخانه در حال حاضر یک خط فعال است.

وی افزود: اخیرا مسئولان به مالکان کارخانه فرصت داده‌اند سریعا به تعداد خطوط این واحد تولیدی اضافه کنند در غیر اینصورت این واحد برای واگذاری به بخش خصوصی دیگری؛ به مزایده گذاشته خواهد شد.

این منبع کارگری گفت: برای تحقق اهداف و حضور شایسته در بازار تولید این شرکت نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است و امیدواریم تا پایان سال جاری این کارخانه باسابقه قدیمی به ظرفیت ۱۰۰ درصدی تولید و نیروی انسانی دست پیدا کرده و ادامه فعالیت دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز