خبرگزاری کار ایران

درخواست بازماندگان دختر صندوق لشگری برای پرداخت معوقات/ یکسال و نیم طلبکاریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۵۲۹

بازماندگان دختر صندوق لشگری خواستار پرداخت معوقات مزدی خود شدند.

نمایندگان بازماندگان دختر صندوق بازنشستگی لشگری در تماس با خبرنگار ایلنا، خواستار پرداخت معوقات مزدی خود شدند.

ماجرا از این قرار است که در زمستان ۹۹ براساس یک آیین نامه داخلی صندوق، مستمری دریافتی این دختران نصف شد؛ صندوق حکم داد که دختران بازمانده باید نصف مستمری پدر متوفی خود را دریافت کنند؛ این مستمری بگیران در طول ماه‌های بعد از آن مطالبه‌گری بسیار کردند و در نهایت با ورود نمایندگان مجلس به ماجرا، اوضاع به حالت قبل بازگشت و آن آیین نامه سال ۹۹، دو سه ماه پیش از این لغو شد.

حالا بازماندگان دختر می‌گویند: انتظار داریم مطالبات آن یکسال و نیم را برایمان واریز کنند؛ حالا که رای بر ابطال آن آیین نامه داده اند، ما یکسال و نیم نصف مستمری طلبکاریم و توقع داریم مقدمات پرداخت آن فراهم شود.

به گفته‌ی نمایندگان این مستمری بگیران، وضعیت معیشتی اکثریت دختران بازمانده نامناسب است و تنها منبع درآمد آن‌ها همین مستمری پدر متوفی است لذا مدیران صندوق باید مقدمات پرداخت مابه التفاوت مستمری این بازماندگان را فراهم کنند.

یکی از این مستمری بگیران می‌گوید: نصف مستمری ضربدر حدود ۱۸ ماه، برای بازماندگان رقم قابل توجهی است و پرداخت آن می‌تواند بخشی از مشکلات معیشتی این زنان سرپرست خانوار را برطرف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز