خبرگزاری کار ایران

در افتتاحیه نمایشگاه ایران و پاکستان مطرح شد؛

صادرات ۱۱۵ میلیون دلاری شرکت‌های تعاونی در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۹۸۶

معاون امور تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به حمایت از ۳۱۰ تعاونی برای شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی و خارجی در دولت سیزدهم، اظهار کرد: دیپلماسی اقتصادی بخش تعاون ایران تقویت می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» در آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه تخصصی ایران و پاکستان گفت: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان از روابط دیرینه و ریشه مشترکات غنی تاریخی برخوردارند. 

وی افزود: مقاومت شرکت‌های تجاری-بازرگانی ایران در برابر تحریم‌های ضدبشری بیانگر روحیه محکم و گامی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است. 

معاون امور تعاون با بیان اینکه نامگذاری اماکن و خیابان‌ها در شهرهای مختلف ایران و پاکستان به نام مشاهیر یکدیگر بیانگر دوستی عمیق مردم دو کشور است، افزود: ایران و پاکستان به معنای واقعی با یکدیگر همکاری دارند و ما می‌خواهیم برای رفاه و بهبود بشریت و ملت‌های منطقه تلاش کنیم. 

مسکنی از صادرات ۱۱۵ میلیون دلاری شرکت‌های تعاونی در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۱ با محوریت کشورهای عراق، روسیه، افغانستان، پاکستان و ترکیه خبرداد و افزود: امروز در این نمایشگاه شاهد حضور نمایندگان ۳۲ شرکت ایرانی متعلق به بخش تعاون، خصوصی و دانش‌بنیان هستیم. 

وی روابط برادرانه و همسایگی ایران و پاکستان را الگویی برای سایر کشورها دانست و تأکید کرد: ما خواستار توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز