خبرگزاری کار ایران

رضایت‌مندی کارگران «شهرداری زنجان» از شهردار جدید/ حقوق‌مان به‌روز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۵۰۲

کارگران شهرداری زنجان ضمن رضایت‌مندی از روند فعلی پرداخت حقوق که به موقع پرداخت می‌شود، از شهردار درخواست کردند پیگیر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل آن‌ها هم باشد.

تعدادی از کارگران شهرداری زنجان در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: ما کارگران خدماتی و فضای سبز شاغل در شهرداری زنجان، در حال حاضر در خصوص پرداخت به موقع حقوق هیچ مشکلی نداریم و تنها خواسته ما اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل است که سالهاست آن را پیگیری می‌کنیم.

آن‌ها با بیان اینکه در شهرداری زنجان بیش از هزار و ۵۰۰کارگر خدماتی و فضای سبز شاغل هستند، افزودند: وضعیت شهرداری تقریبا از ابتدای سال جاری رو به بهبودی است و مطالبات به‌روز پرداخت می‌شود.

به گفته کارگران شاغل در شهرداری زنجان؛ مشکلات مدیریتی و نداشتن منابع مالی کافی در شهرداری باعث شده بود حقوق و بیمه کارگران چندین ماه به تعویق بیفتد بنابراین با تغییر شهردار معوقات مزدی و بیمه‌ای کارگران پرداخت شد و جدا از پرداخت به‌روز حقوق و دستمزد، کارگران از خدمات رفاهی وبیمه تکمیلی نیز برخوردار شده‌اند.

یکی از کارگران درباره نحوه عملکرد شهردار جدید گفت: شهردار جدید بر پیشرفت شهر تاکید دارد و در عین حال پیگیر ساخت پروژه‌های عمرانی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان زنجانی است.

او در ادامه در مورد امنیت شغلی کارگران شهرداری زنجان گفت: چندین سال بود که موضوع برون‌سپاری کارگران مناطق چهارگانه شهرداری زنجان مطرح بود که در نتیجه آن علارغم مخالفت شدید کارگران، درنهایت شهرداری سال گذشته عناوین شغلی شمار زیادی کارگران را از قرارداد پیمانکاری به قرارداد مستقیم با شهرداری تبدیل وضعیت کرد.

به گفته این کارگران، پیش از این ما کارگران برای دریافت مطالبات مزدی خود با مشکل روبرو بودیم و شهردار سابق نیز به دلیل کمبود نقدینگی توان پرداخت به موقع حقوق ما کارگران را نداشت اما در حال حاضر نه تنها دستمزدمان به موقع پرداخت می‌شود بلکه شهرداری برای رفع مشکلات مالی ما وام‌های کم بهره پرداخت می‌کند.

کارگران شهرداری زنجان در پایان گفتند: در حال حاضر ۵ ماه است با تغییر وضعیت شهرداری، انگیزه کارگران خدماتی و فضای سبز برای کار نیز بیشتر شده و امیدواریم با پیگیری شهردار جدید و مسئولان اداره کل کار شاهد بهبودی کامل وضعیت کارگران شهرداری با اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز