خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه سوم کشوری اداره تامین اجتماعی غرب تهران در میان موسسات بیمه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۶۲۱

اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ پس از ادارات کل سمنان و کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم و در میان ادارات تیپ یک کشوری؛ رتبه اول را توانست احراز کرد.

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش عملکردی سه ماهه اول سال جاری از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی؛ اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در میان ادارات بیمه‌ای سراسر کشور رتبه سوم کشوری را کسب و در میان ادارات تیپ یک کشوری؛ رتبه اول را احراز نمود.

اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در راستای ماموریت سازمانی و با هدف ارتقاء رتبه در ارزیابی شاخص‌های ستادی در سال جاری نظیر تحقق بودجه مصوب، جذب بیمه‌شدگان جدید، کنترل و نظارت بر ارائه تعهدات بلندمدت، انجام اقدامات حقوقی و ارائه خدمات غیرحضوری و… با اهتمام و تلاش مضاعف همکاران، تدوین و اجرای برنامه‌های تحولی و با انجام اقداماتی نظیر تحلیل و آسیب‌شناسی نتایج ارزیابی، برگزاری جلسات در حوزه‌های تخصصی اداره کل و رصد دقیق و پیگیری مستمر وضعیت شاخص‌های یادشده در سطح شعب تابعه موفق شد در سه ماهه اول سال جاری در میان ادارات کل کشوری اخذ کند.

این اداره کل پس از ادارات کل سمنان و کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم و در میان ادارات تیپ یک کشوری؛ رتبه اول را توانست احراز کرد.

شایان ذکر است که این اداره کل در ارزیابی دوره قبلی در جایگاه ۲۹ کشوری قرار داشت که با عنایت به اقدامات پیشگفت موفق به ارتقاء ۲۶ پله‌ای در جدول ادارات کل بیمه‌ای شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز