خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای هماهنگی مجلس انجام شد؛

طرح ساماندهی کارکنان دولت در اولویت‌های مجلس قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۲۳۷

نشست شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف و با حضور اعضای هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس برگزار و در این جلسه در خصوص بررسی طرح‌های در دستور کار مجلس تصمیم‌گیری شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، جلسه شورای هماهنگی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور اعضای هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی و با موضوع اولویت‌بندی بررسی طرح‌ها و لوایح در مجلس شورای اسلامی برگزار و در خصوص تعیین تکلیف طرح‌های مختلف بحث و تبادل نظر شد. 

در این جلسه، معاون قوانین مجلس گزارشی در راستای ضرورت اولویت‌بندی طرح‌های در دستور کار با توجه به منشور مجلس انقلابی که از بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس احصاء شده است، مطرح و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. 

رئیس مجلس در پایان این جلسه با تاکید بر لزوم اولویت‌بندی مسائل و طرح‌های در دستور کار مجلس با نظر اعضا و رؤسای کمیسیون‌ها، تصریح کرد: برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه با هدف حل مشکلات و مسائل اساسی کشور، اصلاح ساختار بودجه، قانون ساماندهی کارکنان دولت و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب از جمله اولویت‌های مجلس است. 

قالیباف تأکید کرد که با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس، ایرادات و اشکالاتی که در برخی طرح‌ها وجود دارد، اصلاح شود تا این طرح‌ها متناسب با مسائل روز کشور و حل مشکلات اساسی مردم در دستور کار قرار مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز