خبرگزاری کار ایران

حسینی‌نیا خبر داد:

پذیرش بدون کنکور مدال آوران مسابقات ملی و جهانی مهارت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۲۱۳

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از تصویب پذیرش بدون کنکور مدال آوران مسابقات ملی و جهانی مهارت برای ادامه تحصیل در یک مقطع بالاتر بر اساس مصوبات پنجمین جلسه شورای عالی آموزش، تربیت فنی و مهارتی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، غلامحسین حسینی نیا، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، از تصویب پذیرش بدون کنکور مدال آوران مسابقات ملی و جهانی مهارت برای ادامه تحصیل در یک مقطع بالاتر بر اساس مصوبات پنجمین جلسه شورای عالی آموزش، تربیت فنی و مهارتی خبر داد. 

حسینی نیا پیرو گزارش ارائه شده در خصوص مسابقات ملی و جهانی مهارت توسط سازمان در پنجمین جلسه شورای عالی آموزش، تربیت فنی و مهارتی، بیان داشت: در این جلسه مقرر شد سازمان برنامه و بودجه نسبت به تأمین اعتبارات لازم برای برگزاری مسابقات ملی مهارت و حضور تیم مهارتی کشورمان در مسابقات بین المللی مهارت از محل سرجمع اعتبارات آموزش‌های مهارتی اقدام و همچنین در اجرای مصوبه هیأت محترم وزیران، وزراتخانه‌های نیرو، صمت، ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه و شهرسازی موظف‌اند در امور اداری، اجرایی و مالی مسابقات ملی و جهانی مهارت با این سازمان مشارکت و هزینه‌های مربوط را در حوزه مأموریت و مسئولیت خود تأمین کنند. 

وی اظهار داشت: از آنجا که ماهیت مسابقات ملی مهارت یک رویداد شناسایی نخبگان است، بنیاد ملی نخبگان موظف به همکاری در اجرای روند مسابقات با سازمان می‌باشد. 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین از پذیرش بدون کنکور مدال آوران مسابقات ملی و جهانی مهارت برای ادامه تحصیل در یک مقطع بالاتر، در رشته‌های مرتبط به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خبر داد و افزود: در این زمینه مقرر شد، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدمات لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز