خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارکنان وزارت جهاد کشاورزی به وضعیت حقوقی و عدم یکسان‌سازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۵۷

کارکنان وزارت جهاد کشاورزی خواستار افزایش حقوق خود به میزان دیگر وزارتخانه‌های دولت و یکسان‌سازی دریافتی‌های خود با کارکنان دولت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از تبعیض حقوقی خود در مقایسه با سایر کارکنان دولت انتقاد کرده و در اعتراض به این موضوع مقابل سازمان برنامه و بودجه حاضر شدند.

بنابر اظهارات یکی از کارکنان این وزارتخانه، مطالبه ما علاوه بر افزایش بیش از ۱۰درصدی حقوق‌مان، یکسان‌سازی و همسان‌سازی با سایر وزارتخانه‌ها و عدم تبعیض حقوقی میان ادارات دولتی و عمومی است؛ زیرا بسیاری از وزارتخانه‌ها در سطوح مشابه، دریافتی و حقوق بالاتری دارند و این دریافتی‌ها به همراه افزایش مزایای ریالی، باعث فاصله زیاد میان دریافتی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و سایر وزارتخانه‌ها شده است.

وی افزود: بسیاری از همکاران ما با ۱۵ یا ۲۰ سال سابقه و مدرک کارشناسی ارشد قرار است با ۶ تا ۷ میلیون تومان دریافتی بازنشست شوند. آن‌ها می‌گویند با تورم موجود نمی‌توان با این حقوق زندگی کرد.

از قرار معلوم تجمع امروز مقابل سازمان برنامه و بودجه به بازداشت چند نفر از کارکنان و کارمندان وزارتخانه منتهی شد که در ادامه کارکنان معترض با حضور در ساختمان وزارت کشاورزی با حراست این وزارتخانه گفتگو کردند و دماوندی‌نژاد (معاون وزیر کشاورزی) قول رسیدگی به مطالبات آن‌ها را داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز