خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آموزشی «مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی» برای کارفرمایان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۲۰

محسن تقیانی گفت: گفتمان‌سازی و تعمیق فرهنگ بیمه و تأمین‌اجتماعی را از راهبردهای جدی در حوزه فرهنگی سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی سندیکای شرکت‌های ساختمانی با موضوع «گفتمان‌سازی مفاهیم بیمه و تأمین‌اجتماعی برای تشکل‌های کارفرمایی» در نیمه اول تیر ماه خبر داد. 

محسن تقیانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی این سازمان، گفتمان‌سازی و تعمیق فرهنگ بیمه و تأمین‌اجتماعی را از راهبردهای جدی مورد توجه در حوزه فرهنگی این سازمان توصیف کرد و گفت: اولین کارگاه آموزشی سندیکای شرکت‌های ساختمانی با موضوع گفتمان‌سازی مفاهیم بیمه و تامین‌اجتماعی برای تشکل‌های کارفرمایی و شرکت‌های پیمانکاری عمرانی و غیرعمرانی، با همکاری اداره‌کل تامین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ و به میزبانی شرکت‌های ساختمانی استان تهران برگزار می‌شود. 

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی با بیان این‌که این کارگاه آموزشی در روز سه‌شنبه چهاردهم تیرماه برگزار خواهد شد، افزود: تبیین بخشنامه تنقیح و تلخیص ضوابط بیمه‌ای مقاطعه‌کاران (طرح‌های عمرانی و غیرعمرانی) به همراه برگزاری پنل پرسش و پاسخ برای اعضای هیأت‌مدیره و کارشناسان سندیکای شرکت‌های ساختمانی از مهم‌ترین محورهای این کارگاه آموزشی است. 

وی با بیان اینکه مدرسان نخستین کارگاه آموزشی سندیکای شرکت‌های ساختمانی از کارشناسان و همکاران خبره بیمه‌ای اداره‌کل تامین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ هستند، گفت: این کارگاه آموزشی در سالن همایش سندیکای ساختمانی استان تهران برگزار خواهد شد و در حاشیه این کارگاه، محصولات فرهنگی و آموزشی در قالب لوح فشرده، بروشور، پوستر، بولتن، ویژه‌نامه و کتاب در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت. 

تقیانی با اشاره به اینکه افزایش سطح آگاهی و اطلاعات کارفرمایان از قوانین بیمه‌ای و دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های مربوطه از برنامه‌های اصلی و سیاست‌های کلان اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی است، یادآور شد: برگزاری این جلسات به‌صورت مستمر و منظم، فضایی را ایجاد می‌کند که هم‌افزایی بسیار منطقی بین شرکای اجتماعی و سازمان برقرار شود. برگزاری همایش‌های کشوری و منطقه‌ای برای تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی نیز با هدف افزایش اطلاعات و دانش این تشکل‌ها و بهره‌مندی از نظرات اعضای هیات‌مدیره تشکل‌های صنفی در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد که برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این همایش‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز