خبرگزاری کار ایران

امتناع برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی از افزایش ده درصدی حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۹۷

برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی به دلیل نبودن بودجه، فعلاً احکام حقوقی جدید پرسنل با ده درصد افزایش حقوق را صادر نکرده‌اند.

پرسنل درمان در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم دریافت افزایش حقوق سال جدید خبر دادند.

از قرار، برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی به دلیل کمبود بودجه و اعتبار، تا امروز احکام حقوقی جدید برای پرسنل خود نزده‌اند و حقوق‌ها کماکان به صورت علی‌الحساب و به اندازه‌ی سال قبل پرداخت می‌شود.

پرستاران با بیان اینکه انتظار ما پرداخت فوق‌العاده خاص و تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری است؛ از اعمال نشدن افزایش ده درصدی حقوق سال جدید انتقاد کردند.

آن‌ها می‌گویند: در حالیکه افزایش ده درصدی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱ حدودا از میانه‌ی سال قبل  در رسانه‌ها اعلام شده، اکنون با گذشت سه ماه از سال جدید در حالیکه تورم و افزایش قیمت کالاها به صد درصد هم رسیده است، برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی در اطلاعیه‌ای به ناتوانی و عدم داشتن بودجه برای اجرای این افزایش ناچیز ده درصدی اعتراف نموده و آن را به ماه بعد موکول نموده‌اند؛ انتظار داریم تا قبل پایان تیر احکام جدید صادر شده و از افزایش حقوق قانونی بهره‌مند شویم؛ افزایشی که در قیاس با تورم فعلی به هیچ وجه پاسخگو نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز