خبرگزاری کار ایران

نارضایتی کارگران شهرداری خرمشهر از پرداخت علی‌الحساب حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۴۵۸

کارگران شهرداری خرمشهر به پرداخت علی‌الحساب حقوق خود از سوی شهرداری انتقاد کردند.

کارگران شهرداری خرمشهر در تماس با خبرنگار ایلنا، از پرداخت علی‌الحساب حقوق اردیبهشت ماه خود خبر دادند. این کارگران که در حال حاضر مدعی‌اند ۱۷ ماه حقوق معوقه طلبکارند، می‌گویند: بعد از ماه‌ها انتظار کارگران برای دریافت حقوق، روز گذشته شهرداری خرمشهر مبالغ کمی را به حساب کارگران به عنوان علی‌الحساب حقوق اردیبهشت واریز کرده که موجب نارضایتی کارگران شده است.

آن‌ها با بیان اینکه تاخیر در پرداخت حقوق‌ها، کارگران شهرداری را به تنگنا کشانده است، افزودند: متاسفانه شهرداری پیش از این در روز (۱۸خرداد ماه جاری) به حساب هر یک از کارگران مبلغ دو میلیون تومان واریز کرد.

کارگران با بیان اینکه جدا از حقوق، بیمه کارگران پرداخت نشده است، در پیگیری مطالبات خود از سوی شورای شهر خرمشهر گفتند: بر اساس اطلاع روابط عمومی شهرداری خرمشهر روز گذشته بخشی از مطالبات بیمه‌ای ما کارگران هم به تامین اجتماعی واریز شده است و ما امکان استفاده از خدمات درمانی را داریم.

آن‌ها در ادامه گفتند: مشکلات مالی شهرداری برای کارگران قابل درک است اما مدیران شهری باید با ایجاد درآمدهای پایدار برای همیشه به مشکلات خاتمه دهند.

کارگران شهرداری خرمشهر با بیان اینکه در استانی محروم، کار و زندگی می‌کنیم و توقع داریم مسئولان بیش از اینها به مساله معیشت و پرداخت دستمزد ما کارگران رسیدگی کنند، گفتند: باید شوراهای شهر، استانداری‌ و حتی مقامات استانی با نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها به فکر کارگران باشند و بودجه خاص برای پرداخت مطالبات مزدی آن‌ها اختصاص دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز