خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه برتر توسط سازمان فنی و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۸۱۸

در نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم صورت پذیرفت؛ کسب رتبه برتر در بخش بهترین رویداد، بهترین عملکرد رابطین و بهترین ارائه و غرفه آرایی و تقدیر ویژه از سفیران مهارتی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور موفق به کسب رتبه برتر در بخش بهترین رویداد، بهترین عملکرد رابطین و بهترین ارائه و غرفه آرایی در نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، این نمایشگاه با هدف انعکاس خدمات معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت مردم از ۷ تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان مجموعه‌ای در خدمت مردم، خدمات شایانی در مسیر تحقق «زیست بوم ملی اشتغال» در راستای تسهیل و تسریع در اشتغال‌زایی پایدار نیروی کار ماهر در کشور، گسترش چتر مهارتی، توسعه عدالت آموزشی و ارتقای گسترش فرهنگ مهارت گرایی به جای مدرک گرایی نموده است و با توجه به رسالت مهارت آموزی خود موظف است اقدامات عملیاتی صورت گرفته این مجموعه در دولت سیزدهم را در زمینه نهضت روشنگری و جهاد تبیین در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بیان نماید. 

این گزارش می‌افزاید: غرفه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با استفاده از استانداردهای نمایشگاهی، به کارگیری فنون معرفی خدمات مهارتی، تنوع ارائه خدمات به گروه‌های هدف، معرفی دستاوردهای مهارتی و تأثیر آن‌ها بر اشتغال و تربیت نیروهای ماهر در کشور با برگزاری نشست‌های تخصصی، نشست خبری و تور رسانه‌ای و جلب رضایت مخاطبین توانست رتبه برتر این نمایشگاه را در شاخص‌های مختلف به دست آورد. 

شایان ذکر است در زمان برگزاری این نمایشگاه پارسا و کیان قاضی، سفیران مهارتی در حوزه صنایع چوب به عنوان سفیران مهارت معرفی شدند و توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند. 

بنا براین گزارش این نمایشگاه از امروز در مجلس شورای اسلامی به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز