خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران شهرداری کوت‌ عبدالله برای واریز معوقات/ شهرداری: دخل و خرج ما به هم نمی‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۳۹۲

درحالی‌که معاون مالی و اداری شهرداری کوت‌ عبدالله از واریز بخشی از معوقات کارگران این شهر خبر می‌دهد، این کارگران هنوز از عدم دریافت معوقات خود گلایه دارند.

کارگران خدمات شهری کوت‌ عبدالله در تماس با خبرنگار ایلنا، از حضور امروزِ خود مقابل استانداری خبر دادند. 

این کارگران امروز (چهارشنبه/ ۱۸ اسفند) چهارمین روز اعتراض خود را می‌گذرانند. دو ماه معوقه‌ی مزدی - حقوق دی و بهمن - به همراه‌ عدم پرداخت عیدی و سنوات و عدم پرداختِ کامل حق بیمه از سوی کارفرما خواسته‌های کارگران است. 

کارگران شهرداری کوت‌ عبدالله می‌گویند: کارگرانِ حداقل بگیر نمی‌توانند نیازهای اساسی خود را تأمین کنند ما کارگرانی که ماه‌ها حقوق نگرفتیم در این وضعیتِ گرانی چگونه زندگی کنیم؟

آن‌ها می‌گویند: ما برای رسیدنِ به مطالبات خود تا تهران آمدیم، دفتر ریاست‌جمهوری به ما قول پیگیری داد اما تا الان کسی کاری برای ما انجام نداده است. 

کارگران خدمات شهری شهرداری کوت عبدالله می‌گویند: حقوق کارگرانِ دیگرِ شهرداری تا برج ده واریز شده و اگر حقوق برج ده ما را نیز واریز کنند، به کار برمی‌گردیم. 

صلاح‌الدین منصوری (معاون مالی و اداری شهرداری کوت‌ عبدالله) در پاسخ به این سوال که معوقات مزدیِ این کارگران چرا پرداخت نمی‌شود به ایلنا گفت: بین شهرداری و پیمانکار اختلاف نظری وجود داشت که این اختلاف حل شد و شب گذشته بخشی از حقوق به حساب این کارگران واریز شد. 

معاون مالی و اداری شهرداری کوت‌عبدالله در پاسخ به این سوال که چرا حقوق کارگران را به موقع پرداخت نمی‌کنید، گفت: بودجه شهرداری کوت‌عبدالله خیلی کم است؛ دخل و خرج ما با هم متناسب نیست و تراکم نیروی کار بالاست. 

وی با بیان اینکه معوقات مزدیِ کارگران شهرداری خیلی زیاد نیست، گفت: درخواست ما از دولت این است که نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشد. خرجِ شهرها به خصوص شهری مثل کوت‌ عبدالله بالاست. کوت عبدالله مشکلاتِ زیرساختیِ بسیاری دارد، آسفالت، خیابان، فاضلاب و… همه خرج برمی‌دارد و باید به کوت‌ عبدالله توجه ویژه‌ای شود. 

منصوری گفت: حداقل یکی دو سال بودجه‌ی خوبی به ما تعلق بگیرد تا بتوانیم از پسِ مشکلات بربیاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز