خبرگزاری کار ایران

وزیر کار:

سامانه‌های نظارت بر شفافیت صندوق‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار در حال تکمیل است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۱۰۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه‌هایی برای نظارت بر شفافیت عملکرد صندوق‌ها و شرکت‌ها در حال تکمیل است که به زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت الله عبدالملکی» در آئین رونمایی از ۱۰ پروژه خودکفایی و محصول جدید صنایع شیر ایران، با بیان اینکه کار، رفاه، آتیه و حراست اموال مردم را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم، اظهار کرد: نظام یکپارچه مدیریتی در شرکت‌ها و صندوق‌های زیرمجموعه را برای این مهم پیاده‌سازی می‌کنیم. 

وی با تأکید بر اینکه سودآوری مبتنی بر اقتصاد اسلامی در شرکت‌های تابعه وزارت مردم در دستورکار باشد، افزود: در این راهبرد کلان، افزایش تولید و گسترش بازار فروش به سودآوری سازمان کمک می‌کند. 

عبدالملکی گفت: خودکفایی در کشور نیازمند بهره‌مندی از دانش نوین و فناوری‌های جدید است که باید در همه شرکت‌های تابعه اجرایی در راستای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی اجرایی شود. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سرمایه‌گذاری‌های کلان وزارتخانه در توسعه پژوهش و مطالعات کاربردی اشاره کرد و اظهار کرد: تقویت تولید و توجه به بازارهای صادراتی، اقتصاد ملی را متحول می‌کند. 

وی شرکت‌های زیرمجموعه را به توسعه و تکمیل زنجیره ارزش و نگاه به ظرفیت‌های بومی توصیه کرد و گفت: توجه به ایجاد صنایع پایین دست و ایجاد واحدهای فرآوری در مناطق مختلف کشور از خام فروشی جلوگیری کرده و مولد اشتغال است. 

عبدالملکی پگاه را افتخار ملی ایران دانست و افزود: باید به ارتقای جایگاه این برند در حوزه لبنیات با تاکید بر کیفیت بالای محصولات توجه ویژه‌ای داشت. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نوآوری‌های جدید می‌تواند در کنار تعهد و تخصص دانشمندان ایرانی، کشور را از واردات بی‌نیاز کند. 

در این مراسم، ۱۰ پروژه و محصول جدید صنایع شیر ایران به صورت ویدیوکنفرانس توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد. این محصولات بیش از ۶ میلیون یورو به صورت سالیانه صرفه جویی ارزی برای کشور خواهد داشت. 

خودکفایی وساخت داخل استابیلایزر G۲۰، پودرورزشی WPC، پودرخامه، پودر بستنی و خامه اسپتیک ۲۰۰ کیلویی در کنار محصولات جدید پگاه شامل ماست همزده فاماس، دوغ کنستانتره، پنیر سیاهمزگی و پنیر فروماژ در این مراسم رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز