خبرگزاری کار ایران

کارگران متروی اهواز همچنان در تلاش برای وصول مطالبات ۱۵ ماهه خود/ کسی صدای ما را نمی‌شنود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۱۲

کارگران قطار شهری اهواز می‌گویند: وضعیت معیشتی ما کارگران متروی اهواز با ۱۵ ماه حقوق معوقه خوب نیست و در آستانه سال نو نیازمند کمک مسئولان برای دریافت حداقل بخش از طلب خود هستیم.

منابع کارگری ایلنا در پروژه ساخت متروی اهواز گفتند: مرتبا برای وصول مطالبات ۱۵ ماهه خود در حال پیگیری هستیم وعلت پیگیری هر روزه ما کارگران در اعتراض به مشکلاتی است که در نتیجه کمبود منابع مالی، فعالیت پروژه از سه سال پیش متوقف شده و این شائبه نیز وجود دارد که ممکن است مطالبات پایان سال ما پرداخت نشود.

به گفته یکی از کارگران، در آخرین تجمع کارگران که روز گذشته در مقابل کارگاه اقبال انجام شد مسئول پروژه باز هم وعده پرداخت بخشی از مطالبات ۱۵ماهه کارگران را داد و ما از این وعده‌ها خسته شده‌ایم.

او با بیان اینکه حدودا سه سال است مشکل کارگران شاغل در پروژه قطار شهری اهواز غیرقابل حل باقی مانده و کسی پاسخ‌مان را نمی‌دهد، در ادامه افزود: جای تاسف دارد بعد از ماه‌ها اعتراض، کسی صدای ما را نمی‌شنود.

وی با یادآوری اینکه کارگران پروژه قطار شهری اهواز سال‌ها در سخت‌ترین شرایط با همت و اراده پولادین بهترین خدمات را ارائه کرده و باعث سربلندی صنعت متروی کشور شده‌اند، افزود: شایسته نیست حقوق کارگران به فراموشی سپرده شود. کارگران متروی اهواز همچنان خواستار احقاق حقوق خود هستند.

او تاکید کرد: وضعیت مالی و معیشی ما کارگران متروی اهواز خوب نیست بنابراین نیازمند حمایت مسئولان استانی هستیم تا قانون را برای وصول مطالباتمان به اجرا درآورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز