خبرگزاری کار ایران

مرگ ۳۵کارگر و مصدومیت ۵۳۲نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۲۰۳

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از فوت ۳۵ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در ده ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سلیم خانی (مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه) گفت: بر اساس آمارهای مراجعین و پرونده‌های تشکیل شده، در ده ماهه اول سال جاری ۳۵ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، یک نفر بیشتر شده است. همچنین در این مدت تعداد ۵۳۲ نفر (۷ زن و۵۲۵ مرد) با مصدومیت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان کرمانشاه مراجعه نموده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل، ده نفر افزایش را نشان می‌دهد.

به گفته وی؛ تعداد فوتی‌های ده ماهه اول سال۱۴۰۰ تعداد ۳۴نفر مرد و یک نفر زن بوده‌اند.

او افزود: سقوط از بلندی همواره بیشترین سهم را در آمار تلفات حوادث کار به خود اختصاص می‌دهد و در واقع نزدیک به نیمی از تلفات را شامل می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه بیان کرد: در ۱۰ ماهه امسال نیز ۲۱ نفر از قربانیان حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی جان خود را از دست داده‌اند.

خانی افزود: پس از سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، برق گرفتگی و سوختگی در رتبه‌های بعدی دلایل مرگ در حوادث کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز