خبرگزاری کار ایران

مدیرکل غرب تهران سازمان تامین اجتماعی:

حمایت‌های تامین اجتماعی پس از فوت هم ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۳۷۱

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، اعلام کرد: سازمان تامین اجتماعی از لحظه ولادت تا فوت، فرد را تحت حمایت خود قرار می‌دهد و این امر حتی پس از فوت فرد نیز ادامه دارد و بازماندگان نیز می‌توانند طبق قانون از این مزایا بهره‌مند گردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران، سعید حسینی اعلام کرد: سازمان تامین اجتماعی با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۴۴ میلیون نفر از جمعیت کشور، آیینه تمام‌نمای برقراری عدالت اجتماعی است.

حسینی ادامه داد: این سازمان هر دوره در راستای برنامه‌های حاکمیتی جهت رشد و شکوفایی و پایداری صندوقش و به ویژه آسایش و طیب‌خاطر مخاطبانش حتی در شرایط دشواری چون اپیدمی کرونا خدمات بسیار خاصی چون پروژه نسخه الکترونیک، حذف دفاتر درمانی، گسترش خدمات غیرحضوری، پوشش بیمه‌های خاص و… را طرح‎‌ریزی می‌نماید.

وی افزود: گسترش چتر حمایت‌های تامین اجتماعی یکی از مکانیزم‌های تحقق عدالت اجتماعی و محکمترین مامن اقشار محروم است؛ چرا که سازمان تامین اجتماعی از لحظه ولادت تا فوت، فرد را تحت حمایت خود قرار می‌دهد و این امر حتی پس از فوت فرد نیز ادامه دارد و بازماندگان نیز می‌توانند طبق قانون از این مزایا بهره‌مند گردند. 

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران، سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه اجتماعی کشور با اهدافی چون عدالت‌محوری، مردم‎داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری و با درایت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و دانش و مهارت‌های حرفه‌ای همکاران پرتلاش و باانگیزه در تمامی حوزه‌های (بیمه‌ای و درمانی) جهت پیشبرد راهبردهای اساسی سازمان و دسترسی سهل و آسان بیمه‌شدگان عزیز به خدمات و برخورداری کامل از تعهدات و حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی با رویکرد تحقق عدالت اجتماعی و تامین آسایش‌خاطر و رفاه حال ذینفعان، مخاطبان و شرکای اجتماعی سازمان به توفیقات روزافزون‌تر نائل خواهد آمد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز