خبرگزاری کار ایران

در هم‌اندیشی روسای تشکل‌های صنفی گیلان مطرح شد؛

طرح تامین اجتماعی برای درمان رایگان در شهرستان‌ها/ گیلان در حوزه‌ی درمان محرومترین استان کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۹۰۵

نشست هم‌اندیشی روسای تشکل‌های صنفی کارگری استان گیلان با مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گیلان، حسن ایزدی (دبیر اجرایی خانه کارگرگیلان) با تبریک به مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان گیلان به مشکلات حوزه‌ی درمان تامین اجتماعی گیلان اشاره کرد و افزود: استان گیلان در حوزه‌ی درمان جزو محرومترین استان‌های کشور است. 

وی افزود: با توجه به جمعیت گسترده‌ی جامعه کارگری در استان یک بیمارستان پاسخگوی این حجم از جمعیت نیست، در صورتی که استان کردستان که یک سوم جمعیت استان گیلان را داره سه بیمارستان تامین اجتماعی دارد؛ لذا در این راستا خواسته ما از مسئولان تامین اجتماعی و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی این است که نسبت به این امر مهم مساعدت لازم را با جامعه کارگری داشته باشند. 

دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان در ادامه خواستار نظارت مدیریت درمان تامین اجتماعی به روند اجرایی نسخه الکترونیک در داروخانه‌های در سطح استان شد و افزود: متاسفانه داروها در داروخانه‌ها قیمت ثابت ندارند و هر داروخانه برای خودش یک قیمت اعلام می‌کند. 

در ادامه ابراهیمی (مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان)، طرح نسخه الکترونیک را یک طرح خوب و جامع که اثرات آن در آینده مشخص خواهد شد، خواند و گفت: طرح نسخه الکترونیک یک طرح آینده‌نگر است و می‌تواند آینده‌ی خوبی در راستای درمان در استان درمان داشته باشد و علاوه بر این، این طرح  می‌تواند جلوی بسیاری از تخلفات را بگیرد و باعث صرفه در وقت و هزینه‌ها شود. 

وی افزود: هدف درمان تامین اجتماعی ارایه خدمات برتر و بهتر به مردم بالاخص بازنشستگان و کارگران عزیز و رفاه حال این عزیزان است. 

ابراهیمی در ادامه از افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی لنگرود در تیرماه سال آینده همزمان با هفته تامین اجتماعی خبر داد و افزود: این بیمارستان که قرار بود یکسال پیش مورد بهره برداری قرار بگیرد تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

به گفته وی؛ بیمارستان لنگرود از بیمارستان‌های درجه یک از نظر تجهیزات پزشکی و بیمارستانی است. 

ابراهیمی افزود: غرب گیلان نیز از نظر درمانی فقیر هست و سعی بر این داریم که در آن شهرستان‌ها خدمات قابل قبولی را برای عزیزان آن شهرستان‌ها ارایه کنیم و همچنین در شهرستان‌هایی مثل خمام و شهر سنگر نیز مراکز درمانی برای ارایه خدمات پزشکی به مردم این شهرها راه اندازی کنیم. 

مدیر درمان تامین تامین اجتماعی در خاتمه از طرحی خبر داد که در آن درمان تامین اجتماعی خدمات تخصصی پزشکی را به شهرستان‌ها می‌برد و به مردم آن شهرستان خدمات پزشکی رایگان ارایه می‌دهد. 

وی افزود: بنا را براین گذاشته‌ایم که در هر ماه به دو شهرستان استان برای ارایه خدمات تخصصی پزشکی مراجعه کنیم.

ابراهیمی گفت: در حال حاضر این طرح به صورت پایلوت اجرا می‌شود و اولین شهرستانی که این طرح در آن انجام گرفته است، شهرستان لوشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز