خبرگزاری کار ایران

رونمایی از محصولات ایرانول با حضور وزیر کار/ تولید محصولات با ارزش افزوده بالا اهمیت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۷۲۳

آیین رونمایی از هفت محصول جدید شرکت ایرانول با حضور حجت‌الله عبدالملکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین رونمایی و تجاری‌سازی محصولات جدید شرکت نفت ایرانول، صبح سه‌شنبه (شانزدهم آذرماه) توسط حجت‌الله عبدالملکی (وزیر کار) در پالایشگاه روغن‌سازی نفت ایرانول برگزار شد. 

در حاشیه این مراسم از پروژه موم گیری که از مهمترین واحدها در مراحل تولید پالایشی روغن پایه hsjT است، بازدید شد.

شایان ذکر است محصول جانبی این واحد ماده‌ای بنام اسلاک وکس است که یکی از شاخص‌های اختصاصی آن OIL CONTENT یا میزان روغن موجود در وکس است. با پایین آمدن آن علاوه بر افزایش کیفیت وکس منجر از افزایش سوددهی خواهد شد. 

شرکت نفت ایرانول همواره بر تولید محصولات با کیفیت تاکید داشته و امروزه با تکمیل محصولات خود متناسب با استانداردهای جهانی و تنوع در محصولات مجموعه‌ای پیشرو در این عرصه محسوب می‌شود. 

عبدالملکی در ابن مراسم گفت: در این سایت تولیدی حضور داریم تا از چند محصول جدید شرکت ایرانول رونمایی کنیم. باید به این موضوع اشاره کرد که محصولات این شرکت از استاندارد قابل ملاحظه‌ای برخوردار است. بخشی از این محصولات وارد بازار شده است. تمرکز خود را بر تولیدی محصولاتی می‌گذاریم که ارزش افزوده بیشتری دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز