خبرگزاری کار ایران

درخواست از وزیر صمت برای تزریق واکسن به معدنکاران زغال سنگ کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۲۲۳

رئیس انجمن زغال سنگ ایران از وزیر صمت خواستار واکسیناسیون کارگران و معدنکاران زغال سنگ کشور در شرایط حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مجتهد زاده (رئیس انجمن زغال سنگ ایران) در یک نامه سرگشاده به سیدرضا فاطمی امین (وزیر صنعت معدن و تجارت) بر لزوم واکسیناسیون کارگران و معدنکاران زغال سنگ کشور در شرایط حاضر تاکید کرد.

در این نامه آمده است: باتوجه به شرایط سخت کار زیرزمینی در معادن زغال سنگ و ضرورت ارتقای ایمنی این معادن، نحوه پشتیبانی و توجه وزارت صمت به شرایط معادن زغال سنگ همواره مورد توجه و حساسیت افکار عمومی و رسانه‌های اجتماعی است. در این راستا هیئت مدیره انجمن زغال سنگ ایران که بیش از ۹۰ درصد تولیدکنندگان زغال سنگ کشور را نمایندگی می‌کند آمادگی دارند در اولین فرصت که تعیین فرمائید با تشریح وضعیت معادن زغال سنگ پیشنهادات لازم برای رفع مشکلات و ارتقای این بخش از فعالیت‌های معدنی کشورمان را در جلسه حضوری خدمتتان تقدیم کند.

با توجه به سهم بالای نیروی انسانی در معادن زغال سنگ و شرایط کاری این معادن و محدودیت امکان فاصله‌گذاری اجتماعی در این بخش طبعاً خطر همه‌گیری ویروس کرونا در این حوزه به مراتب بالاتر است. لذا خواهشمند است دستور فرمائید در موضوع واکسیناسیون کارگران و شاغلین معادن زغال سنگ اولویت لازم را معمول و حتی‌المقدور تسریع نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز