خبرگزاری کار ایران

صدور فیش مرداد ماه مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بدون مشاهده افزایش ماه ابتدایی سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۰۵۷

فیش مستمری مرداد ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی روی سامانه خدمات الکترونیک بارگذاری شد؛ با این حال مبلغ مابه‌التفاوت اعمال افزایش مستمری از فروردین ماه در دسترس بازنشستگان قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی فیش مستمری مرداد ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بر روی سامانه بارگذاری شده که امکان مشاهده مبلغ مابه‌التفاوت افزایش فروردین ماه بر روی سامانه وجود ندارد. 

در روزهای گذشته از قول مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گزارش شد که تا چند روز آینده این پول به حساب بازنشستگان واریز می‌شود اما با توجه به اینکه مبالغ افزایش مستمری بر روی فیش مستمری قرار می‌گیرد و مکانیزم دیگری برای مشاهده افزایش‌های اعمال شده وجود ندارد، بازنشستگان انتظار داشتند که این مبلغ بر  روی فیش‌های آنها قرار می‌گرفت تا در موعدی که وعده شده، پرداخت شود. 

افزایش مابه التفاوت فروردین ماه مربوط به سایر سطوح مستمری‌بگیری است؛ منظور مستمری‌بگیرانی است که بر اساس ماده 96 قانون تامین اجتماعی از افزایش سالیانه مستمری بهره‌مند می‌شوند. در سوی مقابل حداقل‌بگیران بر اساس ماده 111 قانون تامین اجتماعی از افزایش‌‌های سالیانه بهره‌مند می‌شوند. 

این گروه از مستمری‌بگیران در فروردین ماه مستمری کامل خود را دریافت کردند و حالا تنها غیرحداقلی‌بگیران باق مانده‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز