خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی بازنشستگان:

نماینده مجلس که بازنشستگی ندارد نمی‌تواند در مورد حقوق بازنشستگان نظر بدهد/ چرا عده‌ای سد راه بازنشستگان شده‌اند و جریان‌سازی می‌کنند؟!

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۵۴۱

حسین سوری از اظهارات اخیر نمایندگان مجلس انتقاد کرد و گفت: عده‌ای سد راه بازنشستگان شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین سوری (فعال صنفی بازنشستگان کشوری) در پاسخ به اظهارات اخیر نمایندگان مجلس از جمله الیاس نادران گفت: این نمایندگان مجلس مانند آقای نادران، که علیه مستمری بازنشستگان موضع می‌گیرند خودشان از بازنشستگی معاف هستند و حقوق مادام‌العمر دارند. کسی هم که از بازنشستگی معاف شد، ذره‌ای نمی‌تواند درد بازنشسته را حس کند و به همین دلیل نمی‌تواند نظر بدهد.

وی با تاکید بر اینکه این حرف‌ها از بی‌خبری است و سوار از پیاده خبر ندارد، اضافه کرد: فردی که امروز بازنشسته محسوب می‌شود، برای سالیان متمادی مبلغی از حقوق وی را کسر کرده‌اند تا در فعالیت‌های سودده به کار اندازند و از سود حاصله، حقوق بازنشسته را طوری پرداخت نمایند تا بازنشسته در رفاه باشد. حال اگر صندوق بازنشستگی و دیگر صندوق‌ها به وظیفه خودشان عمل ننموده‌اند و پیوسته حیاط خلوت مدیران بوده‌اند، بازنشستگان چه گناهی دارند؟

سوری ادامه می‌دهد: این نمایندگان چرا نمی‌گویند چه تعدادی از کارکنان صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی به سفارش برخی افراد و بدون هیچ ضابطه‌ای استخدام شده‌اند؟ چرا نمی‌گویند چگونه کلی از مال و اموال صندوق‌ها به این و آن بخشیده‌ شده است؟ چرا نمی‌گویند صندوق‌ها چقدر اموال منقول و غیرمنقول داشته و اینک چه دارند؟ چرا نمی‌گویند چگونه کلی از اموال صندوق‌ها مفت‌فروشی شده است؟

به گفته وی، اینک که بحث از حق مسلم و قانونی بازنشستگان به میان آمده، اینها شده‌اند سد راه و دارند سنگ‌اندازی می‌کنند اما بازنشستگان نباید اجازه بدهند که با جریان‌سازی حقوق بدیهی‌شان زیر سوال رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز