خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به رئیس مجلس اعلام شد؛

اعتراض دبیرخانه کارگر مازندران به رد صلاحیت مدافعان جامعه بزرگ کارگری و بازنشستگی در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۳۳۱

دبیر اجرایی خانه کارگر و مسئول کانون بازنشستگان استان مازندران با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی به حذف و اعلام رد صلاحیت بزرگانی از مدافعان جامعه بزرگ کارگری و بازنشستگی کشور اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، متن نامه نصرالله دریابیگی به این شرح است: 

جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی 

احتراماً همانگونه مستحضرید انقلاب اسلامی و پس از آن برپایی و تشکیل حکومت بر حق جمهوری اسلامی به زعامت و رهبری امامین انقلاب حاصل مجاهدت‌ها و ایثارگری خیل بیشماری از مردم و اقشار عمدتاً آسیب‌پذیر بوده است که درود خداوند بر آنانی که در این راه مقدس و آرمانی به درجه رفیع شهادت نائل و زنده و سلامت باشند آنانی که استوار و مصمم، متعهد به استمرار حرکت در مسیر این انقلاب می‌باشند. بی‌شک از این جمع عده‌ای سختیهای بیشتر و مضاعف را متحمل و صابرانه در جبهه حق بی‌ادعا در حرکت اند. آنانی که با انتخاب مسیر زیستن و همزبانی و همدرد شدن با آحاد مردم و درعین حال بی‌ادعاترین قشر از اقشار جامعه که سربازی و جانفشانی خود را با تحمل صعب و دشوارترین رنج‌های اقتصادی، اجتماعی و محرومیت از کمترین فرصت‌های رانتی و زدوبندهای سیاسی، متأسفانه به تدریج رواج یافته در جامعه کنونی، همچنان بسان سالهای اولیه انقلاب در خط مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب عاشقانه در صف مجاهدان و مدافعان از حریم و حرم مانده اگر هم از نظر توان جسمی ناتوان شدن فرزندان خود را در این مسیر جایگزین خود نمودند. 

این قشر یعنی کارگران و بازنشستگان علاوه بر بهره مندی از هدایت‌های چهره‌های دینی و مذهبی و سیاسی شاخص، بوسیله مجاهد مردانی هدایت و همراهی شدن که نام آن‌ها در استان‌های مختلف بر تارک شخصیت‌های وفادار به آرمانهای امام و رهبری معظم می‌درخشد و همین است که منافقین و ملحدین از قبل در نشریه‌های خود و اکنون به گونه دیگر همواره آنان را آماج انواع تهدیدات و حذف فیزیکی و معنوی قرار می‌دهند. 

جناب دکتر قالیباف با این مقدمه اشاره می‌گردد. به حذف و اعلام رد صلاحیت بزرگانی از مدافعان جامعه بزرگ کارگری و بازنشستگی در کشور در سطح استانها که سابقه آنان حتی یه لکه ننگین رانت خواری و پلشتی وجود ندارد و تنها جرم آنان تلاش مستمر برای احقاق حقوق حقه کارگران و بازنشستگان که البته گاها"با زبانی تند و بیدار کننده و هشدار دهنده به مسئولین که با حقوقهای نجومی، بطور کل این قشر فداکار جامعه را فراموش و آنان را از اندک مزایای درآمدهای ملی و اقتصادی محروم و ناشی از کم کاری و زدوبندهای آنچنانی با تعطیلی مراکز کار و تولید روزگار این قشر را سیاه و تاریک نمودند، می‌باشد که همانها امروز به  طریقی در پی جلوگیری از ورود این بزرگان از جامعه کارگری و بازنشستگی در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بویژه کرسیهای مدیریت شهری در قالب شوراهای اسلامی شهر و شهرک‌ها می‌باشند. 

امروز محروم کردن و اعلام رد صلاحیت افرادی چون اصغر برشان در شهر اصفهان، کریم صادق زاده در شهر تبریز، علی راستگو در شهر شیراز، سعید مصطفی نژاد در شهر ارومیه چه سودی برای انقلاب و مردم خواهد داشت آنهم به بهانه وجود گزارش مردمی. 

مع الوصف پس از شنیدن صدای امیدوار کننده شما از تریبون مجلس که با سعه صدر و بزرگواری در نطق امیدوار کننده به رفع این پدیده ضد ارزشی که جز توسعه یأس و ناامیدی در بین جامعه بویژه خادمان و نهادهای مردمی نتیجه‌ای ندارد، هشدار داده بودید از محضر جنابعالی تقاضای ورود مستقیم در این موضوع و حفظ آبروی این مؤمنین به انقلاب و رهبری را داریم. انشاالله گامهای ما در راه حمایت از انقلاب و نهادهای مردمی مرتبط با اقشار آسیب‌پذیر و شخصیت‌های دلسوز و صادق استوار‌تر و راه معنوی و آرمانی امام و شهداء در سایه رهبری مقام معظم رهبری پر رهروتر از گذشته باد انشاا…

با تشکر

نصرالله دریابیگی

دبیر اجرایی خانه‌های کارگر شمال کشور

عضو شورای اسلامی شهر قائمشهر در دوره‌های اول، سوم، چهارم و پنحم

رونوشت: 

۱- برادر دکتر علیرضا محجوب دبیر کل محترم خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

۲- برادر گرامی جناب آقای دکتر علی بابائی کارنامی ریاست محترم فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی

۳- برادر دکتر مصری  نماینده  محترم مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز