خبرگزاری کار ایران

تکرار حوادث در معادن زغال سنگ البرز شرقی/ مصدومیت جدی یک معدنچی در تونل «مادر»

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۹۱۷

یک کارگر پیمانکاری در تونل «مادر» معدن زغال سنگ طزره از معادن شرکت البرز شرقی براثر حادثه کار مصدوم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حوالی ظهر روز گذشته (دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه) یکی از کارگران خدمات ترانسپورت در تونل «مادر» در معدن زغال سنگ طزره در شرکت البرز شرقی حین کار بر اثر در رفتن جک واگن زغال سنگ که از مسیر ریلی خود خارج شده بود، از ناحیه دو پا و دست به شدت مصدوم می‌شود.

بر پایه این اطلاعات، هویت کارگر حادثه دیده آقای «صائمی» اعلام شده است. او مسئول خدمات ترانسپورت (حمل و نقل) بوده است.

از قرار معلوم؛ این کارگر بعد از وقوع حادثه به بیمارستان ولایت دامغان منتقل می‌شود که به دلیل شدت جراحات هم اکنون در بخش (ICU) مراقیت‌های ویژه بیمارستان بستری هست.

کارگران این واحد معدنی می‌گویند: مسئولیت این کارگر پیمانکاری نیز با همان شرکت پیمانکاری است که در حادثه روز ۱۱ اردیبهشت ماه دو کارگر دیگرش جان باختند.

به گفته کارگران معدنچی طزره؛ این شرکت پیمانکار چند واحد استخراج در معدن زغال سنگ البرز شرقی دارد که یکی از آن‌ها تونل شماره ۴۲بود که بعد از حادثه مرگ کارگران تعطیل اعلام شد.

روز ۱۱ اردیبهشت ماه جاری نیز نیز بر اثر ریزش تونل شماره ۴۲ معدن بزرگ طزره دو کارگر پیمانکاری به اسامی آقایان «میلاد روشنائی» و «سیداصغر افضلی» باختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز