خبرگزاری کار ایران

حل مشکلات کارگران باید در اولویت باشد/ خدمات‌دهی خانه کارگر آدربایجان غربی به ۱۲۰ هزار عضو

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۲۶۳

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری باید در اولویت کار دولت قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، سعید مصطفی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه کارگر استان برگزار شد، افزود: حیات یک ملت مرهون کارگران است بنابراین رسیدگی به مشکلات کارگران باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع تولید از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است، تصریح کرد: کارگران سرباز اصلی اقتصاد جهادی هستند و حمایت از کارگر درواقع حمایت از تولیدات داخلی است.

مصطفی نژاد اظهارکرد: کاهش مالیات، حذف بروکراسی اداری، انتقال تکنولوژی روز به کشور و رفع موانع تولید می‌تواند سرمایه‌های راکد جامعه را به دست تولید هدایت کند.

وی یادآور شد: تمامی برنامه‌های هفته کارگر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با تاکید به اینکه در استان ۲شعبه و۱۲ دفتر رابط خانه کارگر فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در کل استان ۱۲۰ هزار سرپرست خانوار عضو خانه کارگر بوده که ۸۲ هزار نفر آن از ارومیه هستند.

مصطفی نژاد اظهارکرد: با پیگیری‌های شده در صورت فراهم شدن شرایط، کارگران دارای شرایط خطرناک این هفته در استان دربرابر کرونا واکسینه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز