خبرگزاری کار ایران

آخرین جزئیات از حادثه مینی‌بوس کارگران اصفهانی/ حادثه برای کارخانه «اصفهان در» است/ کارگران سالم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۲۰۲

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: مینی‌بوس واژگون شده متعلق به شرکت اصفهان در است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح دیروز خبری مبنی بر واژگونی مینی‌بوس کارگران ریخته‌گری اصفهان در رسانه‌های کشور منتشر شد. پیگیری‌های ایلنا نشان می‌دهد این حادثه متعلق به شرکت ریخته‌گری اصفهان نیست. 

رضا برزوئیان (معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان اصفهان) در ارتباط با این حادثه گفت: خبری مبنی بر واژگونی سرویس کارگران واحد «ریخته‌گری اصفهان» در رسانه‌های کشور منتشر شد که در منطقه محمودآباد قرار دارد. پس از انتشار خبر، بررسی‌های لازم را در ارتباط با این موضوع انجام دادیم. نتیجه حاصله نشان می‌دهد، این حادثه مربوط به این شرکت نیست. 

او ادامه داد: حادثه واژگونی برای شرکت «اصفهان در» است که در منطقه سگزی قرار دارد. راننده مینی‌بوس شرکت به دلیل لغزندگی مسیر دچار حادثه و از مسیر خارج می‌شود. ۱۸ نفر در این وسیله نقلیه حضور داشته‌اند. ۱۸ سرنشین به بیمارستان‌های شهر اصفهان منتقل می‌شوند. 

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان اصفهان توضیح داد: ۱۵ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند. سه کارگر دیگر نیز در بیمارستان بستری هستند. وضعیت جسمانی آن‌ها پایدار است و دچار شکستگی جزئی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز