خبرگزاری کار ایران

برای آمادگی در دهه ایمنی راه‌ها انجام پذیرفت:

برگزاری جلسه بررسی ایمنی راه‌های چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۷۳۴

جلسه تشریح برنامه‌های دهه ایمنی راه‌ها با حضور روسای ادارات شهرستان‌ها و رابطین روابط عمومی برگزار شد.

در این جلسه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن اعلام برنامه‌های تعیین شده در دهه ایمنی راه‌ها از روسای ادارات و رابطین روابط عمومی درخواست کرد که موضوع را با فرمانداران و امام جمعه‌های شهرستان‌های حوزه فعالیت خود مطرح تا فرهنگ سازی‌های لازم در جهت کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی بعمل آید.
به گزارش ایلنا، وی افزود: ارتقاء ایمنی راه‌ها از اولویت‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی در سال جاری است.

قاسم قاسمی ادامه داد: نگهداری راه‌ها مستلزم اختصاص اعتبار ویژه است که این مهم درسالجاری باید مطلوب‌تر از سال‌های قبل صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: ‌برای ارتقا ایمنی راه‌ها و رانندگی بی‌خطر در راه‌های استان به دنبال برنامه‌های کوتاه‌ مدت هستیم و این‌ که بتوانیم با کار کار‌شناسی، یکسری آموزشهایی را پیاده کنیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهارکرد: موضوع ارتقاء ایمنی راه‌ها از مباحثمهم و جدی استان است که پرداختن به آن جز وظایف دینی، اعتقادی و سازمانی است. اگر بتوانیم از وقوع حتی یک حادثه از استان جلوگیری کنیم، قطعا این عمل اجر دنیوی و معنوی دارد.

قاسم قاسمی در خاتمه افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو تاسوعا و عاشورای حسینی، کلیه راهدارخانه‌ها با تجهیزات کامل و نیروی انسانی مورد نیاز بطور شبانه روزی آماده خدمتگزاری به مسافران و رانندگان در سطح استان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز