خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات مطلوب آبرسانی به روستاهای لردگان

کد خبر : ۱۸۹۴۰۲

مدیر امور آّب و فاضلاب روستایی شهرستان لردگان از ارائه خدمات مطلوب آبرسانی به ۱۶۸ روستای این شهرستان خبر داد.

آقای سعید محمودی وظیفه ذاتی امور آبّفار شهرستان‌ها را ارائه خدمات تأمین آب شرب سالم و بهداشتی به مردم شریف روستایی عنوان کرد و افزود: این امور با تامین آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز ۲۵۰۱۲ مشترک این شهرستان که جمعیتی بالغ بر ۵۷۰۱۸ نفر می‌باشد خدمات قابل توجهی به جامعه روستایی ارائه کرده است.

مهندس محمودی خدمات ارائه شده توسط امور نگهداری را شامل: پیگیری اخذ مجوز حفر ۶ چاه، ۸ مورد تعویض پمپ، ۴۱۹۵ مورد رفع شکستگی، ۸۲۴۲ مورد مصرف اتصالات مصرفی، ۳۰۰ متر توسعه و تعویض شبکه، ۱۲۰ مورد سرویس تابلو فرمان، ۲ مورد ساخت و نصب دریچه فلزی، ۵۰ مورد تعویض و نصب والف، ۱۰ مورد آپارات پمپ، ۱۵۰ متر تعویض و یا اضافه نمودن کابل برق در طی ۴ ماه را از جمله خدمات ارائه شده به روستائیان عنوان کرد.

نامبرده خدمات ارائه شده در حوزه مشترکین را نیز فروش ۴۰۰ فقره انشعاب آب - تغییر نام ۳۵ نفر مشترک - تعویض ۵۳۱ عدد کنتور آب خراب همچنین شناسایی و قطع ۳۰ مورد انشعاب غیرمجاز و صدور ۱۵۰۰ مورد اخطاریه برشمرد.

مدیر امور آب وفاضلاب روستایی شهرستان لردگان در تشریح عملکرد واحد حقوقی این شهرستان نیز گفت: پرونده‌های حقوقی رسیدگی شده ۹۸ مورد و اظهار نامه‌های صادر شده ۱۰ مورد است.

وی از از شستشوی ۱۱۶۴۳ متر مکعب از مخازن روستاهای این شهرستان خبر دادودر پایان افزود: خدمات ارائه شده توسط امور کنترل کیفی شامل: تعمیر ۳۵ دستگاه کلریناتور، مصرف ۹۵۰ کیلو گرم پودر کلر، مصرف ۹۵۰ کیلوگرم گاز کلر، ۴ مورد آزمون شیمیایی، ۶۰۰ مورد آزمون میکروبی ۱۵۲۵۰ مورد کلر سنجی، ۳۵ مورد تعمیر دستگاه کلر زن، ۶۰۰ مورد کدورت سنجی را از جمله خدمات ارائه شده این امور بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز