خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبرداد؛

برق رسانی به پنج روستای چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۵۰۷

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری از برق رسانی به روستاهای شهرستان کوهرنگ در دهه مبارک فجر خبرداد.

مجید فرهزاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در شهرکرد اظهار داشت: هم زمان با دهه مبارک فجر ۳۷ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۶۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بهینه سازی شبکه‌های برق رسانی روستایی، ساخت و بهینه سازی شبکه‌های روشنایی معابر، توسعه شبکه و برق رسانی به مشترکین شهری وروستایی، برق دار کردن روستا‌های بدون برق، رفع حریم شبکه‌ها را از مهمترین طرح‌های افتتاحی این شرکت در دهه فجر امسال عنوان کرد.

فرهزاد بیان کرد: برق رسانی به ۵ روستای محمد آباد، لبد سفلی، لبد علیا، دره بالا و روستای زمنک از توابع شهرستان کوهرنگ در دهه فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرهزاد تهیه وتوزیع هزارو ۳۰۰ پکیج برق خورشیدی برای عشایر استان، تعویض لوازم اندازه گیری ورفع حریم شبکه‌ها، بهینه سازی شبکه‌های برق روستایی، توسعه شبکه‌ها وبرق رسانی به مشترکین شهری وروستایی و برق رسانی به روستا‌های بدون برق در استان را از دیگر پروژه های دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۴۸۰ میلیارد ریال بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز