خبرگزاری کار ایران

یک هزار خانه روستایی چهارمحال و بختیاری مقاوم سازی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۰۰۵

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از مقاوم‌سازی یک هزار و ۶۳۵ خانه روستایی دراستان خبرداد.

به گزارش ایلنا فرشید ریاحی اظهارداشت: در شش ماهه اول سال جاری نزدیک به یک هزار و ۶۳۵ واحد روستایی مقاوم سازی شدند که بر این اساس مجموع واحد‌های مقاوم‌سازی شده در استان به بیش از ۴۳ هزار واحد رسید.

وی افزود: تاکنون بیش از نیمی از واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر استان مقاوم‌سازی شده است.

ریاحی ادامه داد: در نیمه نخست امسال یک هزار و ۲۶۰ واحد در حوزه مسکن و با تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی مقاوم‌سازی و ۳۷۵ واحد نیز در حوزه بازسازی سوانح در شهرستان کوهرنگ بازسازی و بهسازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تعهد امسال برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان سه هزار و ۱۰۰ واحد است است که نیمی از این تعهد در ۶ ماه اول امسال محقق شده است.

ریاحی با بیان اینکه تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در دولت سیزدهم به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، افزود: این طرح در هیات دولت مصوب شده، اما هنوز به بانک‌های عامل ابلاغ نشده است که چنانچه این تسهیلات پرداخت شود تحول بزرگی در مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی ایجاد می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز