خبرگزاری کار ایران

خدمات رسانی ۱۲۰دستگاه اتوبوس در سطح شهرکرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۱۰۴

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد همچون گذشته با تمام ظرفیت به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش ایلنا مهرداد میرزاییان اظهار داشت: حدود ۱۲۰ دستگاه اتوبوس موجود در خطوط مختلف شهرکرد خدمات‌رسانی لازم را به مردم انجام می‌دهند و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پاسخ به اینکه با بازگشایی مدارس و افزایش مسافران، اتوبوسی از خطوط جابجا شده‌اند، افزود: از هیچ خطی اتوبوسی کم نشده و قرار است از یک هفته آینده پنج دستگاه اتوبوس از خط‌های دانشگاه آزاد، شهرکیان و فردوسی شمالی بازسازی شوند که اجازه نخواهیم داد خللی در خدمات‌دهی به مسافران ایجاد شود.

میرزاییان همچنین در خصوص پلاک‌گذاری نشدن اتوبوس‌های جدید در شهرکرد، خاطرنشان کرد: ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس در سراسر کشور بازسازی شده که در حال حاضر پلاک ندارند و در حال گذراندن مجوزات لازم برای شماره گذاری هستند، نهایتا تا پایان مهرماه و نیمه اول آبان‌ماه پلاک‌گذاری آن‌ها انجام خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: قطعا هیچ اتوبوسی بدون مجوز اجازه فعالیت ندارد و این اتوبوس‌ها مجوزات لازم برای تردد در سطح شهر را دارا هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز