خبرگزاری کار ایران

رسایی:

کاهش شدید شاخص بورس و تلاطم بازار سهام دغدغه ۷ میلیون نفر در کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۹۶

بنده سوال خود را مطرح می کنم تا مردم به انقلاب امیدوار باشند و بدانند که مجلس حرف دل آنها را می زند و نباید تلقی مردم این باشد که حاکمان در رأی حاکمیت نسبت به مشکلات بی تفاوت هستند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری شاخص بورس صعود غیر عادی می کند گفت: کاهش شدید شاخص بورس و تلاطم بازار سهام و سرمایه دغدغه ۷ میلیون نفر در کشور است.

به گزارش ایلنا، حمید رسایی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در توضیح سوال خود از وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: خیلی ها در این زمان به من گفتند که به دلیل ایام دهه فجر از سوال خود منصرف شوم اما بنده به دلیل ایام الله دهه فجر سوال خود را مطرح می کنم تا مسئولان جواب داده و مردم بدانند که روزگاری در این کشور شاهانی حاکم بودند که به مردم پاسخگو نبودند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما امروز هم دولت پاسخگو است و هم مجلس با سوالات خود قصد کمک به دولت را دارد و بنده سوال خود را مطرح می کنم تا مردم به انقلاب امیدوار باشند و بدانند که مجلس حرف دل آنها را می زند و نباید تلقی مردم این باشد که حاکمان در رأی حاکمیت نسبت به مشکلات بی تفاوت هستند.

وی تصریح کرد: هم دولت روحانی و هم مجلس همه برای استقلال و آزادی و رفع مشکلات مردم تلاش می کنند بنابراین باید گفت که نزول کاهش شدید بورس و تلاطم بازار سهام و سرمایه که امروز وزیر برای پاسخگویی به آن به صحن علنی مجلس آمده است در حقیقت دغدغه ۷ میلیون نفر از مردم است که با احتساب خانواده های آنها به ۲۰ میلیون نفر می رسد.

رسایی تأکید کرد: با نگاه به نمودارهای مربوط به بازار سرمایه مشخص می شود که صعود عادی و معمولی شاخص بورس که روی ۳۵ هزار تا ۴۵ هزار بوده در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وقتی در رقابت های انتخاباتی مورد توجه کاندیدا قرار می گیرد به دلیل وعده های داده شده و ایجاد امید رو به صعود غیر عادی می کند و به ۵۰ هزار واحد می رسد بنابراین اینگونه وعده دادن به مردم در رسیدگی و حمایت از بازار سرمایه که بیشتر مورد توجه روحانی در ایام تبلیغات انتخاباتی قرار می گیرد در دل سرمایه گذاران امید ایجاد می کند خصوصا روحانی در ایام تبلیغات تنها کاندیدایی است که نماینده ویژه به تالار بورس می فرستد.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: نعمت زاده به نمایندگی از روحانی به تالار بورس می رود و با سخنان خود سرمایه گذاران را تشویق می کند که به روحانی رأی دهند چون روحانی در نظر دارد توسعه بازار سرمایه را در قالب یکی از مهمترین ارکان اقتصادی کشور در اولویت قرار دهد و بلافاصله این موضوع در صدر سایت های بورس قرار می گیرد اما ای کاش روحانی وقتی نماینده ای که ثروتش حدود هزار میلیارد است به بورس می فرستاد به آن می گفت به جای سخنرانی در وعده دادن سرمایه اش را در بازار بورس سرمایه گذاری کند اما با همه این موضوعات مردم اعتماد کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز