خبرگزاری کار ایران

یک کار‌شناس اقتصادی در گفتگو با ایلنا:

دولت برای جبران زیان‌های گذشته زمان می‌خواهد / چهار سال هم برای بازسازی اقتصاد کم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۴۸

مردم بهتر است به دولت زمان بدهند، چراکه این دولت برای بهبود شرایط بهترین افراد را در دل خود جای داده است. مدیرانی که توسط دو دولت گذشته کنار گذاشته شده بودند امروز بار دیگر مشغول فعالیت هستند.

یک کار‌شناس اقتصادی گفت: مردم باید بدانند که برای بازسازی اقتصاد کنونی چهار سال هم کم است و دولت نیاز به زمان دارد.

منصور کمال نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره این موضوع که مسئولان دولت گذشته امروز به انتقاد از دولت کنونی می‌پردازند، گفت: این آقایان بهتر است سکوت کنند چراکه تخریب‌هایی که در اقتصاد انجام شده است برای بازسازی نیامند زمان است و این دولت نیز با ‌‌نهایت دقت در حال این اقدام است چراکه وضعیت اقتصادی به طور کلی پس از تحویل مطلوب نبوده است.

وی ادامه داد: ‌ امروز در کشور تولید در بخش‌های صنعتی و کشاورزی، بورس، بانک و… وضعیت خوبی ندارند و با توجه به امار‌هایی که از سوی دولت اعلام می‌شود همین میزان بهبود نیز بسیار قابل توجه است.

بنا به گفته این کار‌شناس اقتصادی، مردم بهتر است به دولت زمان بدهند چراکه این دولت برای بهبود شرایط بهترین افراد را در دل خود جای داده است. مدیرانی که توسط دو دولت گذشته کنار گذاشته شده بودند امروز بار دیگر مشغول فعالیت هستند.

وی همچنین گفت: امروز اگر دولت و مجلس با هم همراه شوند بیشتر مشکلات از میان خواهد رفت. مسئله تحریم یک مسئله بین المللی است و راه بر طرف کردن آن دیپلماسی است که خوشبختانه با توجه به درایت مسئولان امر این مشکل در حال برطرف شدن است اما در اصلاح قوانین که نیاز به دیپلماسی نیست. مسئله‌ای است داخلی و همانطور که گفتم اگر دولت و مجلس با هم هماهنگ باشند مشکلات داخلی از میان برداشته خواهد شد و روند بازسازی سرعت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز