خبرگزاری کار ایران

قیمت جهانی طلا به سوی ۱۳۰۰ دلار در هر اونس در حال افزایش است

کد خبر : ۱۹۲۶۸۱

قیمت تحویل فوری طلا در ساعت ۱۴:۲۳ روز چهارشنبه به وقت محلی در سنگاپور سه دهم درصد بالا رفت و به یک هزار و ۲۹۲ دلار و ۲۶ سنت در هر اونس رسید.

پایگاه خبری بلومبرگ نوشت: در حالی که سرمایه گذاران به وخیم تر شدن تنش ها میان اوکراین و روسیه اهمیت بیشتری می دهند تا به افزایش ارزش دلار به دلیل شتاب گرفتن رشد اقتصادی در آمریکا و این در حالی است که با افزایش تقاضای طلا، قیمت این فلز ارزشمند در حال افزایش به ۱۳۰۰ دلار در هر اونس است.

به گزارش ایلنا و به نقل از این پایگاه خبری، بر اساس سیستم عمومی قیمت گذاری بلومبرگ، قیمت تحویل فوری طلا در ساعت ۱۴:۲۳ روز چهارشنبه به وقت محلی در سنگاپور سه دهم درصد بالا رفت و به یک هزار و ۲۹۲ دلار و ۲۶ سنت در هر اونس رسید.

همچنین قیمت تحویل فوری نقره که دیروز سه شنبه به ۱۹.۷۴ دلار در هر اونس یا کمترین قیمت از ۱۸ ژوئن(۲۸ خرداد) کاهش یافته بود، امروز با پنج دهم درصد افزایش، به ۱۹.۵۷۷ دلار در هر اونس رسید.

هوانگ وی تحلیلگر شرکت هواتایی گریت وال فیوجرز واقع در شانگهای چین گفت: طلا میان دو مساله رشد اقتصادی آمریکا و تنش در اوکراین گیر کرده است، اولی موجب کاهش قیمت و دومی موجب افزایش قیمت طلا می شود.

وی افزود: به دلیل آن که بانک مرکزی آمریکا به سیاست خود در زمینه کاهش محرک های اقتصادی پایبند است، ما در مورد سرمایه گذاری روی طلا محتاط هستیم.

قیمت طلا برای تحویل در ماه دسامبر(آذر) امروز در بازار کامکس نیویورک شش دهم درصد افزایش یافت و به یک هزار و ۲۹۲ دلار و ۵۰ سنت در هر اونس رسید.

قیمت تحویل فوری پلاتین که دیروز به یک هزار و ۴۵۷ دلار و ۴۴ سنت رسیده بود، امروز در ساعت یاد شده به یک هزار و ۴۵۶ دلار و ۴۷ سنت رسید.

قیمت تحویل فوری پالادیوم نیز در ساعت یاد شده با چهار دهم درصد افزایش به ۸۴۹ دلار و ۳۴ سنت در هر اونس رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز