خبرگزاری کار ایران

ابلاغ جداول نرخ سود به بانک ها و موسسات اعتباری توسط بانک مرکزی

کد خبر : ۱۶۳۷۰۵

بدینوسیله به آگاهی می رساند وفق توافق انجام شده، این بانک ضمن تایید و حمایت از تصمیمات مذکور، به اجرای دقیق جدول نرخ های سود مطروحه نظارت داشته و با موارد تخلف در چارچوب ضوابط قانونی برخورد خواهد کرد.

بانک مرکزی در پی توافق بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی جداول نرخ سود را به بانک ها و موسسات اعتباری ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، برهمین اساس این ابلاغیه طی نامه شماره ۲۹۷۳۹/۹۳ مورخ هشتم اردیبهشت ماه ۹۳ به عنوان مدیران عامل بانک های دولتی، غیردولتی و موسسات اعتباری توسعه، عسکریه و کوثر، ضمن تایید و حمایت از تصمیمات صورت گرفته در کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و شورای هماهنگی بانک ها درخصوص نرخ های سود سپرده ها به اجرای دقیق جدول نرخ های سود مطروحه تاکید کرد.

متن نامه ارسالی بانک مرکزی جهت مدیران عامل بانکهای دولتی، غیردولتی و موسسات اعتباری توسعه، عسکریه و کوثر ارسال گردید.

احتراماً، با اشاره به توافقات انجام شده بین مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری مجاز در حضور رییس کل بانک مرکزی در تاریخ ۳/۲ / ۱۳۹۳ و با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته در کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و شورای هماهنگی بانک ها درخصوص نرخ های سود سپرده ها، بدینوسیله به آگاهی می رساند وفق توافق انجام شده، این بانک ضمن تایید و حمایت از تصمیمات مذکور، به اجرای دقیق جدول نرخ های سود مطروحه نظارت داشته و با موارد تخلف در چارچوب ضوابط قانونی برخورد خواهد کرد.

مقتضی است، دستور فرمائید مراتب در اسرع وقت به تمام شعب و واحدهای ذیربط اعلام و برحسن اجرای آن نظارت مستمر اعمال گردد. انتظار می رود ضمن اجرای دقیق نرخ های مورد توافق از ارائه و اعلام هرگونه محصولی که نرخ موثر آن بیشتر از نرخ های مندرج در جدول مورد توافق باشد اکیداً خودداری شود.

اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی نرخ سود سپرده های بانکی کوتاه مدت و یکساله را ۱۰ تا ۲۲ درصد اعلام کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز