خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصادی و دارایی برای شرکت در اجلاس بانک جهانی به امریکا سفر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۴۹

وزیر امور اقتصادی و دارایی در رأس یک هیأت بلند پایه از مقامات اقتصادی کشور برای شرکت در اجلاس بهاره بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول به آمریکا سفر کرد.

نشست مشترک صندوق بین‌المللی پول(IMF) و گروه بانک جهانی(World Bank Group) همه ساله در دو نوبت و با حضور وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دستور جلسه این اجلاس موضوعاتی از قبیل: متنوع‌سازی اقتصادی در اقتصادهای مبتنی بر منابع طبیعی، یارانه، تامین مسکن برای اقشار کم درآمد، حمایت از عضویت کشورمان در نهادهای بین‌المللی توسعه‌ای، حضور در اجلاس معاونین گروه ۲۴، ارایه گزارش کمک فنی " ایمنی حمل و نقل جاده‌ای " می‌باشد.

اجلاس بهاره در اواخر فروردین ماه و اجلاس پائیزه(سالانه) به طور معمول در اواسط مهرماه در واشنگتن برگزار و هر سه سال یک بار یکی از کشورهای عضو به عنوان میزبان اجلاس سالانه تعیین می‌شود.

اجلاس بهاره روزهای ۹ تا ۱۲ آوریل ۲۰۱۴(برابر با ۲۰ تا ۲۳ فروردین۱۳۹۳) برگزار می‌شود.

از مهمترین نشست‌های این اجلاس میزگردهای اقتصادی با حضور مقامات ارشد صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، نشست وزرا و رؤسای کل گروه ۲۴، نشست معاونین گروه ۲۴، اجلاس کمیته پولی و مالی بین‌المللی(IMFC) و کمیته توسعه(DC) است.

در این اجلاس بهروز علیشیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، نمایندگان مجلس و نمایندگانی از بانک مرکزی وزیر اقتصاد را همراهی می‌نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز