خبرگزاری کار ایران

عضو شورای سیاست گذاری کنفرانس بین المللی مدیریت:

برگزاری همایش پیرامون بهبود فضای کسب‌وکار منجر به افزایش آگاهی مدیران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۷

برگذاری این مجموعه کنفرانس‌ها در حوزه آموزش و مدیریت منجر به تغییر رفتار مدیران خواهد شد ضمن اینکه توانسته میزان علاقمندی و آگاهی مدیران و سازمان‌ها را که منجر به توسعه توانمندی و تغییر رفتار می‌شود، افزایش داده است.

به گفته عضو شورای سیاست گذاری کنفرانس مدیریت برگذاری این مجموعه همایش‌ها توانسته میزان آگاهی و مدیران را به توسعه توانمندی و تغییر رفتار افزایش دهد.

مجتبی اسدی عضو شورای سیاست گذاری کنفرانس بین المللی مدیریت با محریت بهبود فضای کسب و کار در خصوص رویکردهای همایش به خبرنگار ایلنا گفت: همایش طی ۱۱ سال گذشته با مشارکت دانشگاه‌ها و اساتید و سازمان‌های مختلف کشور نشکیل و تداوم یافته و توانسته سهم اثرگذاری در محیط کسب و کار و دانشگاه داشته باشد.

وی افزود: کنفرانس در دو بخش برگذار می‌شود که بخش علمی و پژوهشی آن در دانشگاه و با حضور دانشجویان برگذار شد و بخش علمی و کاربردی نیز که جمع بزرگی از مدیران کشور مخاطب آن هستند طی روزهای آتی برگذار خواهد شد.

اسدی با اشاره به اینکه کنفرانس از نظر میزان مقالات و همچنین کمیت و کیفیت شرکت کنندگان مناسب بوده، خاطرنشان کرد: برگذاری این مجموعه کنفرانس‌ها در حوزه آموزش و مدیریت منجر به تغییر رفتار مدیران خواهد شد ضمن اینکه توانسته میزان علاقمندی و آگاهی مدیران و سازمان‌ها را که منجر به توسعه توانمندی و تغییر رفتار می‌شود، افزایش داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز