خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس:

هدفمندی یارانه‌ها باید کامل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۷۷

حذف یارانه نقدی دهک‌های پردرآمد به قانون جدید نیازی ندارد و در قانون هدفمندی یارانه‌ها پیش بینی شده که متناسب با درآمد مردم پرداخت شود.

نماینده مردم رشت در مجلس تاکید کرد: قانون هدفمندی یارانه ها بسیار خوب نوشته شده است و باید با همان دقت و خوبی هم اجرایی شود.

به گزارش ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی افزود: هیچ اقتصاددانی مخالف هدفمندی یارانه ها نیست، چون منافع اقتصادی و اجتماعی کشور ایجاب می کند تخصیص منابع ملی به صورت بهینه باشد.

وی تصریح کرد: البته هیچ اقتصاددان و اندیشمندی هم قبول ندارد که قیمت ها را افزایش دهیم و منابع جمع اوری شده از مردم را دوباره و حتی به میزان بیشتری در شکل نقدی توزیع کنیم.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه توزیع یکسان یارانه نقدی درست نبوده است، گفت: حذف یارانه نقدی دهک های پردرامد به قانون جدید نیازی ندارد و در قانون هدفمندی یارانه ها پیش بینی شده است که متناسب با درامد مردم پرداخت شود.

وی افزود: به یارانه نقدی نیاز ندارم و از ابتدا هم نام نویسی نکردم و از همه مسئولان ملی هم می خواهم از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید این قانون ادامه داشته باشد اما روش های اجرایی اصلاح خواهد شد تا آثار منفی اقتصادی نداشته باشد، بهره وری افزایش یابد، تولید رونق پیدا کند و نرخ تورم را نیز کنترل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز