خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان طلا خبر داد:

تدوین استاندارد مصنوعات طلا در انواع مختلف

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۵۴

کالاهایی که در حال حاضر تولید می‌شوند نیازمند عیار‌های مختلف با تکنولوژی بالا هستند لذا عیار ۹۹۵ در دستور کار قرار گرفته است / برای ورود به بازار تجارت طلا، باید در مرحله اول تمامی طلا‌های اسقاطی و مستعمل را برای تبدیل به شمش جمع آوری شوند.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان طلا و جواهر تهران، ضمن اعلام تدوین استاندارد مصنوعات طلا در انواع مختلف، واردات مواد اولیه تولید طلا را بزرگ‌ترین معضل این صنعت عنوان کرد و گفت: جمع آوری طلا‌های اسقاطی و مستعمل اولین راهکار برای برون رفت از مشکل تأمین مواد اولیه تولید طلا است.

عباد محمدولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب به جلسه امروز اتحادیه‌های طلا و جواهر در اصفهان درباره تدوین استاندارد تنوع مصنوعات طلا اشاره کرد و بیان داشت: اتحادیه‌های تولیدی طلا و جواهر کشور با توجه به نیاز بازار اقدام به تدوین استاندارد تولید طلا در انواع مختلف در راستای تنوع بخشی به باازار طلا کرده‌اند.

وی افزود: کالاهایی که در حال حاضر تولید می‌شوند نیازمند عیار‌های مختلف با تکنولوژی بالا هستند لذا عیار ۹۹۵ در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، این مصوبه به شورای عالی استاندارد رفته و پس از تأیید برای عملیاتی شدن به اتحادیه‌های تولیدی اعلام می‌شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر تهران همچنین با بیان اینکه برای ورود به بازار تجارت جهانی طلا باید مواد اولیه این صنعت برای تولید کنندگان برطرف شود، بیان داشت: برای ورود به بازار تجارت طلا، باید در مرحله اول تمامی طلا‌های اسقاطی و مستعمل را برای تبدیل به شمش جمع آوری شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز