خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی با اشاره به تداوم کاهش نرخ ارز؛

باید مدیریت واحدی در حوزه پولی ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۸۶

یکی از فعالیت‌های برجسته دولت در این ۱۰۰ روز عدم اتخاذ تحریم‌های جدید بر علیه ایران با فعالیت‌های تأثیرگذار در سیاست خارجی و بین المللی بوده است.

نایب رییس کمیسون اقتصادی مجلس، بر اتخاذ یک مدیریت واحد در حوزه اقتصادی از سوی دولت تأکید کرد و گفت: درخصوص مسایل ارزی و نرخ بهره و بودجه نیاز به مدیریت واحد است.

محمدرضا‌پور ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه در طی چند سال گذشته رهبری واحدی در کشور در حوزه اقتصادی وجود نداشته است، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات اقتصادی که در حال حاضر در حوزه پولی و مالی وجود دارد، ناشی از سلیقه گرایی و عدم ایجاد یک رابطه مدیریت شده با انضباط بوده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نهم، در ادامه در مورد فعالیت ۱۰۰ روزه دولت بیان داشت: یکی از فعالیت‌های برجسته دولت در این ۱۰۰ روز عدم اتخاذ تحریم‌های جدید بر علیه ایران با فعالیت‌های تأثیرگذار در سیاست خارجی و بین المللی بوده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: ما نباید انتظاری از دولت در این زمینه داشته باشیم؛ دولت بیشتر در این مدت به سیاست خارجی و بین‌الملل پرداخته که در همه زمینه‌ها تاثیرگذار بوده است.

وی به حوزه اقتصادی در این زمینه اشاره کرد و عنوان داشت: این ارتباطات باعثشده تا شاهد یک فضای اقتصادی بهتر باشیم و بهترین تاثیر این بود که تحریم‌های جدید علیه ایران انجام نشد و شرایط بدتری را تجربه نکرده‌ایم.

پور ابراهیمی تصریح کرد: در بازار ارز نیز نرخ ارز رو به کاهش است و شرایط با ثبات و روبه امید است، از ۳ ماه گذشته فضا آرام‌تربوده است و کارهای حقوقی نیز در این زمینه انجام شده و با پیگیری دولت ومجلس اجرایی هم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز