خبرگزاری کار ایران

در راستای تعیین قیمت ارز در بازار؛

مسوولین نرخ ارزهای خارجی را اعلام نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۰۸

بانک مرکزی باید با شیوه‌های نوین و مدرن و عین حال منظم و با توجه به شرایط اقتصادی کشور و هماهنگ با تیم اقتصادی دولت نظام پولی کشور را از شرایط بحرانی فعلی خارج کند..

مدیرعامل اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار کشور پیشنهاد داد در شرایط فعلی اقتصاد کشور، از ذکر عدد و اعلام نرخ ارزهای خارجی خودداری شود.

احمد میرمطهری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در شرایط بحران زده فعلی اقتصاد کشور بهتر است در جریان تحولات بازار ارز از ذکر عدد و اعلام نرخ برای ارزهای خارجی پرهیز شود.

وی همچنین نسبت به تصمیمات جزیره‌ای تیم اقتصادی دولت به ویژه در نظام پولی کشور هشدار داد و گفت: با اشاره به تحولات ۶۰ روزه دولت جدید و اظهارات متفاوت تیم اقتصادی آن در حوزه نظام پولی و بانکی اظهار داشت:

به گفته میر مطهری، ادامه این روند شرایط بحران زده اقتصاد کشور را بیش از پیش دچار رکود تورمی خواهد کرد.

میرمطهری مبارزه با رکود تورمی در راستای افزایش سطح اشتغال و رسیدگی به معاش مردم از مهم‌ترین اهداف تیم اقتصادی دولت و به ویژه بانک مرکزی برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی بوده است که این امر تنها در سایه مدیریت هماهنگ و یکسان صورت می‌گیرد.

مدیرعامل اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار کشور بر انضباط پولی در دوره جدید تاکید کرد و بیان داشت: بانک مرکزی باید با شیوه‌های نوین و مدرن و عین حال منظم و با توجه به شرایط اقتصادی کشور و هماهنگ با تیم اقتصادی دولت نظام پولی کشور را از شرایط بحرانی فعلی خارج کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز