خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت راسپینا مطرح کرد؛

رکود شدید در بازار پوشاک

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۱۱۲

مدیرعامل شرکت راسپینا گفت: بر طبق روال سالهای گذشته قاعدتا با تغییر فصل باید وضعیت بسیار خوبی را در فروش تجربه می‌کردیم اما متاسفانه این امر محقق نشده و درحال حاضر با وضعیت بسیار بد و رکود شدید در بازار پوشاک شرکت مواجه هستیم.

به گزارش ایلنا، افشین پارسایی مدیرعامل شرکت راسپینا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ گفت: از سال 1370، با فعالیت در حوزه فروش پوشاک مشغول به فعالیت هستیم و بیشتر بر فروش و عرضه پوشاک به کشور و مشتریان تمرکز داشتیم. این مسئله موجب شد که به مشکلات پوشاک و تقاضاهای مشتریان آگاهی پیدا کنیم و بر همین اساس به تولید پوشاک مطابق با خواست و نیاز مشتریان روی آوردیم.

وی ادامه داد: در سال 1394 با مجوزهای قانونی به دلیل تقاضا و نیاز مشتریان به مدلهای خارجی و به روز پوشاک به واردات روی آوردیم،‌ اما پس از مدتی این مسئله را نوعی خیانت به کشور و مردم خودم دانستم، به ویژه آنکه نوع مدلها به شکلی بود که نمیتوانست رضایت من را کسب کند. بنابراین به تولید روی آوردیم تا بتوانیم مطابق با نیاز و خواست مشتریان پوشاک با کیفیت تولید کنیم. در این راه به دلیل اینکه از فروشندگی به تولید روی آوردیم،‌ تجربه‌های جمع شده در این مورد بسیار به تولیدات شرکت راسپینا کمک کرد تا پوشاک مورد نیاز مشتریان را با کیفیت درجه یک و مشابه اجناس خارجی تولید کنیم. این موضوع به میزانی با اهمیت است که به منظور حفظ کیفیت پارچه‌ها در پوشاک، گاهی به واردات پارچه با کیفیت نیز میپردازیم.

مدیرعامل شرکت راسپینا ادامه داد: خوشبختانه امروزه تولیدکنندگان داخلی پارچه به این نتیجه دست یافته‌اند که باید تولیداتشان با کیفیت و به روز باشد به همین منظور بر افزایش کیفیت پارچه‌ها تاکید دارند.

وی با اشاره به سه طراح پوشاک و متخصص، ‌شرکت راسپینا گفت: مدلهای روز دنیا،‌ همواره توسط طراحان شرکت راسپینا رصد می‌شود و حتی در این راه سفرهایی نیز به کشورهای خارجی نیز صورت می‌گیرد تا بیشتر با این مدلها آشنا شوند و در نتیجه با تلفیقی از مدلهای روز طرح‌های جدید عرضه می‌شود.

رکود شدید در بازار پوشاک

وی همچنین درخصوص تعداد افراد مشغول در شرکت راسپینا و اشتغالزایی این شرکت نیز گفت: 150 نفر به صورت مستقیم در خط تولید شرکت درحال تولید هستند و به صورت غیر مستقیم نیز برای 100 نفر اشتغالزایی ایجاد کردیم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت فروش پوشاک نیز گفت: بر طبق روال سالهای گذشته قاعدتا با تغییر فصل باید وضعیت بسیار خوبی را در فروش تجربه می‌کردیم اما متاسفانه این امر محقق نشده و درحال حاضر با وضعیت بسیار بد و رکود شدید در بازار پوشاک شرکت مواجه هستیم.

 

خبرنگار: لیلا محمودزاده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز